פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
צמרת | 12:47  06/05/08
התקשרו אלי היום מהמסלול האקדמאי במכללה למנהל בראשל"צ משום שאני מהצפון זה לא רלוונטי לגבי אבל אמרתי לה שאני יודעת שיש בסניף בצ'ק פוסט והיא אמרה שהם לא שייכים למוסד הזה ושהוא לא המכללה למנהל. איך תסבירו את זה?
ע | 16:36  11/05/08
למה לך בכלל לחפור בהסברים,אין מה להתקרב למוסד שלא יודעים בוודאות שהוא מוכר במל"ג וכשמקבלים אינפורמציה כזו מהמכללה למינהל נראה לי שיש לקחת אותה ברצינות.
לבין המכללה למנהל שזו מכללה שמלמדת לימודי תעודה המסלול האקדמי כשמו כן הוא מעניק תואר אקדמי והמכללה ממוקמת בראשון לציון ויש להם שלוחה בתל אביב ללימודי תקשורת. כל שאר המכללות למנהל אלו הן מוסדות שהיו קשורות בעבר למכללה למנהל והיום הם מעניקים לימודי תעודה בלבד ולא תואר אקדמי
סגור