פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סטודנטית מהקריה | 18:49  07/05/08
אני סטודנטית בקריה האקדמית שנה ג' . רציתי לדעת : איך זה שלא מלמדים אותנו את העידכונים שכבר השנה נכנסו כבר לתוקף ולא דואגים לעדכן אותנו? אנחנו יוצאים לשוק בלי לדעת את התקינה החדשה ולדעתי זה ממש ממש מרגיז. עבדנו קשה כדי להגיע לשנה זו ואנחנו לא מותאמים לדרישות השוק.
ע | 16:33  11/05/08
אל תדאגי,כל עוד את מופקדת בידיו של אלי פאר בקריה,חוץ מזה את לפני מבחני סיום שנה ג' לאיזה שוק אנחנו יוצאים בדיוק בשנה זו ? יש עוד שנתיים וחצי לפחות על מנת שנוכל לצאת לשוק כלשהוא וזאת בהנחה שמבחני המועצה יעברו בצורה חלקה וטובה ב"ה.
רו"ח איל שרבי | 11:46  13/05/08
עדכוני התקינה הבינ"ל נלמדים במסגרת שנה ד', המוסדות האקדמיים מנסים לפעול באיזון מול דרישות מועצת ראיית החשבון לבין דרישות השוק. בנוסף, ייתכן מאד שאולי תהיי מוכנה לשוק אבל למועצה לא...מה לדעתך עדיף? כמו כן אני ממליץ לך לפנות לגורמים האקדמיים במוסד בו את לומדת לקבלת תשובות "דברים שרואים מכאן לא רואים משם"....
סגור