פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
האם כל מי שלומד חשבונאות לתואר ראשון חייב לעשות מבחנים או הסמכה לראיית חשבון? האם יש הבדל בהתמחות אם אני רוצה למשל לעבוד בבנק או במשרד רואי חשבון? תודה.
ד"ר דן אלנתן | 19:44  24/05/08
לימודים לתואר ראשון הם לימודים אקדמיים שבסיומם תקבל תעודת בוגר (BA)בהתאם למוסד בו תלמד. הסמכה מקצועית של רואה חשבון תקבל אם תעבור בהצלחה את בחינות מועצת רואי חשבון שהוא גוף ממשלתי. ניתן למיטב ידיעתי לעשות חלק מההתמחות במוסד כמו בנק, בכפוף לאישור מועצת רואי חשבון. בהצלחה.
רו"ח איל שרבי | 13:10  29/05/08
לא כל מי שלומד חשבונאות חייב לעבור את מבחני המועצה אולם מי שרוצה להיות רו"ח חייב. אני רואה טעם נפגם כאשר אדם עובר 3/4 דרך ובישורת האחרונה עוזב, זה חבל. זה נכון לעשות כך רק אם ברור לך כי רו"ח "זה לא אתה ולעולם זה לא יהיה" למרות שהתחום הוא כל כך רחב שכמעט תמיד תמצא מה לעשות.
סגור