פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
כלכלה או חשבונאות או מנהל עסקים ומה ההבדל בין כל התארים השונים האלו? מה אפשרויות הקידום? אני בעיקרון שואפת לתפקיד שהוא יותר ניהולי האם תואר של האוניב' עדיף על זה של מכללה? כמו כן, לידיעתי,תואר בחשבונואת נמשך 4 שנים, האם בשנה הרביעית ניתן כבר להתחיל את ההתמחות? ומה הם בדיוק מבחני המועצה לניירות ערך? האם במידה ולא אעבור אותם, לא אקבל את ההסמכה בתום התואר?
רו"ח איל שרבי | 14:52  01/06/08
. מנהל עסקים זהו למעשה תואר אשר מגד בתוכו מגוון רחב של מקצועות מתחום העסקים כגון שיווק, משאבי אנוש, מימון, כלכלה וכד' בעוד שהתואר בכלכלה מתמקד יותר במקצועות הכלכלה ופחות בקורסים הניהוליים. חשבונאות היא נלוות מתווספת במוסדות המלמדים כלכלה והתמחות במוסדות מנה"ס. 2. אפשרויות קידום, זה תלוי בך ותלוי מול איזה אפיקים במנהל עסקים בחרת. 3. לגבי מה עדיף...אני משוחד. 4. את התמחות בראיית חשבון ניתן להתחיל מיום הזכאות לתואר (יכול להיות לפני קבלת התואר הפיזי) כלומר ברוב המקרים בתום 3 שנים. בנוסף יש ללמוד שנה רביעית, שנת השלמה המכינה למבחני מועצת רואי החשבון, אלו מבחנים חיצוניים המסמיכים את המועמדים לראיית חשבון. במסלול האקדמי ישנם רק שני מבחנים - פיננסית מתקדמת וביקורת מתקדמת. מי שלא עובר אותם ומסיים שנתיים התמחות לא יכול לקבל את רישיון רו"ח. שימי לב כי הדגשתי שראיית חשבון זהו רישיון, את התואר את מקבלת לאחר 3 שנים ללא קשר להסמכתך כרו"ח.
סגור