פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיגלית | 09:19  03/06/08
האם כדאי לי לעשות התמחות בברית פיקוח שמתעסק הרוב עם קיבוצים?? יהיה לי לאן להתקדם אחר כך? מה הן האפשרויות בפני?
רו"ח איל שרבי | 12:25  04/06/08
ברית פיקוח אכן מזוהה עם הקיבוצים אך עליך לדעת כמה דברים: א. הקיבוצים עברו תהליכי שינוי בעשור האחרון שבודד את החברות מהקיבוץ, כלומר לא עוד חברי הקיבוץ מנהלים פעילות/ ענף, אלה חברה נפרדת לקיבוץ עם מנהל חיצוני שכר עובדים רגיל עם כל המשמעויות של זה. ברית פיקוח עוסקת אם כך לא רק בקיבוץ אלה גם בחברות שלו לכן את יכולה להנות מגמה עולמות. ב. בעבר עולם הקיבוצים נישלט רק ע"י ברית פיקוח וכפי שציינתי חלק מהשינוי הוא שיש היום גם מתחרים ומכאן בעתיד תוכלי גם לנייד את עצמך. ג. הקיבוצים והאגודות אינם גופים קטנים והנושא מורכב למדי ולכן אני מאמין שמי שמצטיין בעבודת הביקורת יוכל לעשות הסבה בקלות מקיבוץ לחברה, זה אומנם מצריך אי אילו התאמות אך אני בהחלט לא חושב שזה מהווה בעיה (אולי זמן...). ד. מה רע להיות מומחה בנישה? ה. אם תשימי לב באתר המשרד את תמצאי שישנם תחומים רבים שהמשרד עוסק שיכולים לשמש לא רק את הקיבוצים. מכאן כפי שאת מבינה יש יתרון ויש חסרון. אני סבור שהעולם הזה הוא מעניין למדי ואפשר לנוע בין העולמות, בפרט שאת בתחילת דרכך, כך שאם אחרי תקופת מה את תמצאי שזה לא לרוחך המשיכי הלאה (אגב הביקורת הראשונה שעשיתי הייתה בקיבוץ אולם במשרד אחר).
סגור