פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חיים ו. | 17:50  13/06/08
האם מישהו יכל להסביר לי אחת ולתמיד מהו ההבדל בין שיטת "מצטברת" ל"מזומן"ואיך "כפולה" נכנסת לסיפור? למדתי הנה"ח 2 ולא דיברנו על זה והיום בחשבונאות ליועצי מס כל הזמן מדברים על "מצטברת" מול "מזומן" ואני בכלל לא יודע מה ההבדל... הצילו...?!?
ד"ר דן אלנתן | 15:40  14/06/08
בשיטה המצטברת, הבסיס לרישום פעולה הוא קיומה של פעילות כלכלית (קניה מכירה וכו' כולל באשראי). בשיטת המזומן הבסיס לרישום הוא מעבר מזומנים. מעבר לזה תפתח ספר בסיסי בחשבונאות ותלמד את זה כמו שצריך. אין סיכוי שתשובה בפורום תבהיר לך את כל הסוגיה, וזה נסיון לקיצור דרך שאינו הולם איש מקצוע. בהצלחה.
רו"ח איל שרבי | 16:58  16/06/08
רישום אירועים בשיטה המצטברת אינם כשורים לזרימת המזומן אלא במימוש פעולה כלכלית, לדוגמא - כאשר אתה שוכר דירה אתה משלם למשכיר תשלום לפני שאתה נכנס לדירה ולכן מבחינת זרימת המזומן יש זרימה אולם מבחינת ההוצאה (אצלך) וההכנסה (אצל המשכיר) היא עדיין לא הגיע להתגבשות. בבסיס מזון פעולת התשלום היא ההכנסה וההוצאה. אני ממליץ לך לפנות לספרות מקצועית במוסד בו אתה לומד להכוונה נוספת.
סגור