פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רון | 13:36  15/06/08
רציתי לקבל התייחסות וחוות דעת על ההבדלים בין המכללה למנהל וקרית אונו לחשבונאות, אני מדבר על רמת לימודים ומרצים אופי התלמידים ויחס.. תודה לכולם
קודם כל המכללה למנהל נחשבת הרבה יותר בשוק העבודה שנית אין ספק שרמת המרצים שם גבוהה יותר מבחינת יחס יש במכללה יחס ממש טוב כלפי הסטודנטים ואת זה אני אומר באחריות מתוך נסיון יחד עם זאת אני לא יודע מה היחס בקרית אונו. אבל זה לא ממש חשוב כי יש למכללה למנהל הרבה יותר יתרונות מקרית אונו.
רו"ח איל שרבי | 16:50  16/06/08
לצערי אינני יכול להמליץ מה גם שהנני משוחד....
ועוד במיוחד בחשבונאות! התואר בחשבונאות במכללה למינהל נחשב התואר הכי חזק שלהם ומה שהכי חשוב- מרבית הסטודנטים מתקבלים להתמחות במשרדים הגדולים, וזה עניין מוכח. לעומת הקריה האקדמית, ששם ממש קשה להתקבל להתמחות במשרדים המובילים ורוב הבוגרים שלהם מסתפקים במשרדים בינוניים מינוס.
אפי | 12:30  17/06/08
האם יותר קל להיכנס למשרד גדול מהמכללה למנהל יותר מאשר מקרית אונו ?
אני בוגרת של אונו והשתלבתי במשרד גדול למדי. גם חבריי לא התקשו להשתלב במשרדים דומים. הכל תלוי באדם, בציוניו ובנכונות שלו להשקיע.
סגור