פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שמואל | 22:10  07/07/08
איל שלום אני בעל תואר ראשון בחשבונאות ומעוניין להשלים שנת השלמה + מבחני מועצה ויש לי מס' שלות בנושא. א. האם ניתן להתקבל לשנת השלמה בקרייה אקדמית אע"פ שלא למדתי שם. ב. האם במלך שנת השלמה אקבל פטור ממסים. ג. סיימתי את התואר לפני שנה+ (לפני ג"ד 93 החדש) האם אצטרך ללמוד ביקורת מחדש או שיש תקופת חפיפה שבה אוכל להיבחן על החומר הישן. כמו"כ אם תוכל להפנות אותי לרכז שמטפל בנושאים הנ"ל בהרשמה וכו' (אתה?)
רו"ח איל שרבי | 15:19  08/07/08
לצערי, אונו אינה מקבלת סטודנטים אך ורק לשנת ההשלמה (אלא אם הם בוגרים שלה). לא כתבת לי היכן למדת, אבל אני ממליץ לך לבדוק שם. לגבי הפטורים בשנת ההשלמה, זה תלוי במוסד ולגבי עדכונים (אם קיבלת פטור) אני ממליץ לך בכל מקרה להיכנס לשעורים כיוון שתמיד יש עדכונים ועליך לשמור על טריות החומר לפני המועצה. בהצלחה!!
סגור