פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מתלבטת | 21:57  01/08/08
יש לי תואר ראשון במקצוע פרא רפואי, אני מתלבטת מאד האם ללמוד לימודי תעודה לבעלי תואר או להתחיל תואר ראשון מההתחלה... כי למעשה אין לי פטורים או כל רקע מתאים. אני בת 27, נשואה והשיקול מבחינת השקעה מחודשת בתואר הוא בלתי נמנע. מצד שני, אם אני עושה הסבה הייתי רוצה שתהיה משמעותית ולא רק לבחור בדרך הקלה. האם בעלי תעודה אכן "נחשבים" פחות מבעלי תואר? בנוסף, מה היתרונות של התוכנית של המכלל למנהל בת"א מול הסניף בראשון? אני מאד אודה לכל מי שיענה.
אסף | 12:13  02/08/08
שלום למתלבטת, יש מסלול אקדמי באוניברסיטת תל אביב ובר אילן שמאפשר לך ללמוד מסלול מקוצר אקדמי לחשבונאות. לא מקבלים תואר בסיומו כי תואר בחשבונאות תמיד בא עם עוד משהו אבל זה שקול לחטיבה בחשבונאות במסגרת תואר. היתרון שהמסלול קצר יותר, ניתן להתחיל התמחות מוקדם יותר והוא אף מהווה יתרון על בוגרים שסיימו רק תואר בחשבונאות בגלל הניסיון והתואר הנוסף...
רו"ח שרבי איל | 15:50  06/08/08
למודי ראיית החשבון נמשכים כ- 4 שנים לערך (בתנאי שהכול עובר ללא עיכובים) + שנתיים התמחות שיכולה להתחיל החל מהזכאות לתואר (בשנה השלישית לרוב) כלומר במינימום 5 שנים (3+2). הלימודים אינם קלים וההתמחות היא בשכר שאינו גבוה בד"כ. אולם לאורך הזמן התשואה לדעתי משתלמת. עלייך לבחון את משך זמן הלימודים הקושי ואת המוכנות שלך להשקעה. יחד עם זאת אם את יוצאת מנישה מסוימת (למרות שלא רשמת היכן את עובדת היום ומה את עושה) ויתכן שהיא תיתן לך יתרון או כיוון לתחום או תפקיד כמו בסופו של דבר להיות מנהלת כספים , חשבת, בארגונים מוסדיים בענף הרפואה. לגבי יתרונות בין מוסדות לצערי אינני יכול להגיב.
סגור