פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שאלה!!!!!!!!!!!!!!! | 18:46  03/08/08
שלום רציתי לשאול את אייל שאלה שמופיע בכל הריאיונות שהייתי בהם רציתי לשמוע תגובה מאיש מקצוע לשאלה זאת ואז אני יוכל לענות ביותר ביטחון על השאלה שהיא כללית למדי למה דווקא בחרת חשבונאות? אם תוכל לתת לי תשובה עינינית ,ישנם הרבה תשובות אבל תשובה שתספק משרד שהוא מחמשת הגדולים . תודה דודי.
פינוקיו | 13:43  05/08/08
בגלל הכסף???
רו"ח שרבי איל | 15:48  06/08/08
אני לא יודע אם זה מספק את הגדולים, אבל הסיבה שאני בחרתי בתחום היא כיוון שביתר המקצועות לא ראיתי יתרון יחסי. רציתי משהוא שעליו אין ויכוח, קשה להתחרות מולו וראיתי שכרו"ח יש יתרון בקידום ובנוסף הוא יכול לכהן בכל תפקיד שתואר אחר לומד. אתה יכול לראות רו"ח המכהנים כמנהלי שיווק, משאבי אנוש, כספים מערכות מידע וכד' אבל לא תוכל למצוא (או שזה מאד נדיר) מקצועות אחרים מתפקדים כאנשי כספים. אני מקווה שזה ענה על שאלתך.
סגור