פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
האם כדאי להיכנס לתחום? אני שומע תגובות שהחומר משעמם ולא מעניין וכנ"ל עבודת הביקורת.. האם בדיעבד אתם מצטערים? תודה
א | 17:12  13/08/08
התחום ממש לא משעמם וגם רחב וכל אחד יכול למצוא את הנישה שלו , לגבי הלימודים , אכן הם קשים ויתכן שתחשוב על חלק מהלימודים כאפורים , וקרוב לוודאי שגם ההתמחות בשנים הראשונות לא קלה... אבל זה המסלול, ולדעתי טוב שכך ... תסתכל על הקושי של המסלול בצורה חיובית. כלל ראשון בכלכלה , הכל עניין של ביקוש והיצע , מסלול קשה מקטין את ההיצע וכך המחיר שלך עולה. לגבי משכורות , בוא נגיד שהתחום משתלם בד"כ , אם קיימים מקצועות בעלי סיכויים לתגמל בצורה טובה על ההשקעה הרי שמדובר בראיית חשבון והייטק. חברים שלי במשרדים הגדולים עם וותק של שנתיים שלוש , מרוויחים לכל הפחות 10 בחודש. אחרי שיוצאים לחברות בחוץ, השכר אף עולה.
גילי | 19:59  15/08/08
הי, אני לא מדבר כלל על משכורת... חשוב לי לדעת על העבודה עצמה כי זה ישאר לי לכל החיים... אני ממש שמח לשמוע שהעבודה לא משעממת..הבנתי מדברייך שאתה מדבר על ביג 4. השאלה מה באמת קורה למי שלא זכה להגיע לביג-4? האם הוא נידון לעבודה שחורה ואולי לא מאתגרת? ללא קידום? אילו עבודות עושים? תודה בקיצור, מי שנכנס למשרד בינוני מה גורלו?
סגור