פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קארין | 12:56  27/08/08
שלום, אני מעוניינת להתחיל ללמוד ראיית חשבון באוקטובור 09 באוניברסיטת ת"א... יש לי שנה וזה הרבה זמן רציתי לדעת אם יש משהו שאני יכולה להתחיל ללמוד מעכשיו כדי שיהיה לי יותר קל (ספרים שאפשר לקנות). ובנוסף, על איזה מרצים תוכלו להמליץ לי? ומה הכי כדאי ללימוד בנוסף לראיית חשבון? אבל שלא יהיה קשה מדי. תודה.
שלומי | 19:19  27/08/08
בהנחה שאת לא מנהלת חשבונות סוג 3 או לפחות 2 אז לפני תחילת הלימודים בחשבונאות תצטרכי לעבור מכינה בהנהלת חשבונות וחישובים מסחריים המכינה כוללת חומר בסיסי רב אשר לא כלול במסגרת הלימודים האקדמאים אני ממליץ להשיג את ספרי הקורס או את שני ספרי הקורס (הנהלת חשבונות,חישובים מסחריים) של האונ' הפתוחה שהם כמו כל הספרים שלהם-מעולים ולהתחיל לעבור על החומר. את הספרים הנ"ל האו"פ לא מוכרים לכן תצטרכי להשיג אותם מאחד הבוגרים של המכינה שלהם
הנ"ל | 19:37  27/08/08
גם את ספרי הלימוד לקורסים הראשונים כגון מבוא לסטטיסטיקה א', מבוא למיקרו כלכלה וחדו"א בהוצאת האו"פ שמיועדים בעיקרון ללימוד עצמי תוכלי להשיג וללמוד בזמן הפנוי בשני הראשונים לא נדרש ידע קודם מלבד מתמטיקה בסיסית 3 יחי' כדי ללמוד את כל החומר (רק אל תגמרי את כל התואר)
רו"ח שרבי איל | 15:27  28/08/08
מבחינה מקצועית את תקבלי הכל במוסד שאליו את הולכת. אני ממליץ להכנס לשירת לימודים ורענון זיכרון כדי שהכל ילך קל יותר. לכן חיזרי על מתמטיקה ואנגלית. לגבי מה כדאי ללמוד עם ראיית חשבון, השאלה מה את אוהבת ולאן את רוצה להגיע. ניתן לילמוד משפטים או ניתוח מערכות מידע לדעתי אלו התחומים שמשתלבים טוב עם המקצוע.
קארין | 14:05  29/08/08
מאנגלית יש לי פטור... אבל אני רוצה לחזור על מתמטיקה, האם ידוע לך ספרים שמומלץ לקנות כדי להתכונן לשנת הלימודים?
סגור