פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לילי | 14:03  28/08/08
שלום, אני בת 44 (כן), נרשמתי ללימודי רו"ח במכללה למנהל. יש לי סוג 3 בהנה"ח ונסיון של מעל 20 שנים. התחום תמיד עניין אותי ותמיד רציתי להמשיך ללמוד אך הייתי אמא צעירה והיינו עסוקים בגידול ילדים, בית וכו'. עכשיו הגיע זמני להשקיע בעצמי. אולי קצת מאוחר אך... שאלתי היא האם יהיה משרד שיקבל אותי להתמחות אם אלמד רק לתעודה ללא תואר והאם לתואר יש חשיבות רבה כל כך?
א | 02:41  31/08/08
הדגש הוא כמובן על רשיון רו"ח , אולם כיום רוב רואי החשבון מחזיקים בתואר. אני יודע מנסיון כי קיימים משרדים שמעכבים דרגות וקידום בשכר בתואנה של מתמחים שלא סיימו תואר או מבחני מועצה. עניין נוסף הוא שבחוץ, בחברות פרטיות ובמיוחד במגזר הציבורי קיים יתרון מובהק לבעלי תואר.
רו"ח שרבי איל | 14:45  03/09/08
עבודה תמיד יש, מה גם שאת מביאה ניסיון וזה הרבה. אך קחי בחשבון שהיום תואר הוא חלק חשוב להתקדמות, באיזשהו שלב תצטרכי תואר כדי להתקדם הלאה כי יש תחרות ובמצב יש שני מועמדים אם נתונים דומים יתחשבו גם בתארים.
סגור