פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איך אני יכול לדעת אם מתאים לי לימודי ראיית חשבון?
אחד שיודע | 14:03  08/09/08
שמוכן ללמוד 4-5 שנים פחות או יותר מסביב לשעון , ללמוד חוקי משפט ותקנים חשבונאיים מורכבים , יש לך זיכרון ויכולת מספרית טובה ? והשאלה הכי טובה ... מה האלטרנטיבות שלך כדי לעבוד בעבודה בשכר נורמלי ... קח בחשבון שמיום שהתחלת ללמוד ועד היום שתסתכל על התלוש ולא תתבייש מעצמך יחלפו 8-9 שנים ... העבודה עם שעות מרובות במשרד מול מחשב + אקסל + מחשבון פיננסי , שוחקת ולא תמיד מתגמלת.
kh | 10:12  09/09/08
כמה זמן אתה רואה חשבון? האם גם לעוזר חשב זה כמו שתארת? ואיך זה במשרד קטן? תודה
אחד שיודע | 11:50  09/09/08
עומד לסיים התמחות , עובר לחברה ציבורית בקרוב בתפקיד עוזר חשב. שלא תבין לא נכון , התחום מתגמל , אבל רק אחרי ההתמחות , יוצא שנתת 6-8 שנים למערכת כולל הלימודים , לפני שהחלפת קידומת במשכורת... עוזר חשב תלוי בחברה ציבורית או פרטית קטנה , ותלוי בחברה עצמה, אתה יכול למצוא תפקידים פחות תובעניים , ממוצע בכל מקרה יהיה סביב ה-10 שעות ביום כנראה , מכל החברים שלי שכבר עברו , יש גם מיעוט שטוחן הרבה יותר...
F | 01:01  10/09/08
נשמע סבבה, לא מבין איפה הבעיה? לפחות העבודה מעניינת? קשה? בכל מקצוע מתחילים מלמטה ויחסית זה מקצוע פרקטי לעומת הרבה תחומים שלא תמיד יש עבודה ישירה במה שלומדים ולפעמים אין ביקוש, קידום ושלא לדבר על שכר... בסטאז' אתה עדיין לא רו"ח ומרוויח את מה שאקדמאים אחרים מרווחים אחרי התארים שלהם (אני לא מדבר על הנדסה) החיים קשים לכולם :)
אלי | 11:47  16/09/08
הרבה מאוד רו"ח צעירים שמסיימים התמחות פשוט עוזבים לחו"ל. ברוב העבודות בשל חוקים סוציאליים של מדינות OECD (קנדה, אוסטרליה ואירופה) בממוצע עובדים 8 שעות ועל כל שעה נוספת מקבלים תוספת שכר. מיותר לציין שהעבודה פחות לחוצה והשכר גבוה הרבה יותר מבארץ. יש לי חברים שעשו את זה מאוד מרוצים. הם לא עובדים כרו"ח אלא כאנליסטים, ייעוץ כלכלי וכו' וכך לא צריך לעשות השלמות להשכלה.(בכל מקרה ההתמחות נחשבת כניסיון לרוב בשל הפיכת המקצוע לבינלאומי). לעבוד מעל 8.5 שעות ביום זה מוגזם בכל קנה מידה. אין שום סיבה לסבול את זה. לא מבין למה אף אחד לא עושה משהו. הפכו את זה לברור מאליו.
סגור