פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אילונה24 | 15:32  14/09/08
איפה כדאי יותר ללמוד בבר אילן בלימודי תעודה בחשבונאות+ קבלת פטורים ממבחני מועצה לראיית חשבון חוץ משנייים, או ללמוד תואר שני מנהל עסקים עם התמחות לחשבונאות במכללת קריית אונו? לגבי שכר לימוד בקריית אונו יותר יקר ב-8 אלף ויותר ושנה פחות לימודים.
א | 19:01  14/09/08
זה תלוי בתפקידים שאת מכוונת אליהם , וברמת הביטחון שאת רוצה כדי להבטיח לעצמך ביקוש בשוק העבודה ... האפשרות הראשונה בעצם להיות רו"ח, מה שמבטיח את הסיכויים שלך ליציבות בשוק העבודה ומשכורת מכובדת בסופו של דבר , לגבי תואר שני , לא ידוע לי לגבי ביקוש מיוחד לבוגרי תואר שני באונו... סביר להניח שהם פחות מבוקשים , דבר שני לדעתי הוא שבתחום הפיננסים ניהול כנראה שתעודת רו"ח נחשבת יותר מתואר שני במימון, אבל יותר מדויק לומר שכל אחד מכוון לתפקידים שונים.
סגור