פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יפעת | 20:44  23/09/08
שלום, סיימתי תואר ראשון במדעי המחשב ויש לי ניסיון כמפתחת. (וקצת ניתוח מערכות). יש לי חברים שלומדים ראיית חשבון וחשפו אותי לתחום ביקורת מערכות המידע. האם יש אפשרות להגיע לתחום מבלי השכלה חשבונאית? מה עלי לעשות? שמעתי שיש איזו הסמכה של מבחנים. זה מספיק? מה הקשר של חשבונאות לתחום הזה?
רו"ח שרבי איל | 14:11  24/09/08
יפעת, היום הביקוש לעובדים המבינים בניתוח מערכות מידע במשרדי רו"ח הוא גדול לכן את יכולה לפנות למשרדים הללו ולנסות להתקבל גם ללא רישיון. קחי בחשבון שלאורך הזמן יהיה יתרון לרו"ח עלייך לכן אני סבור שלאורך הזמן, אם תבחרי באפיק משרדי רו"ח, לא תהיה לך ברירה. יש קורס לרשיון מנתחי מערכות. לגבי כל הקשר והמבחנים עייני בפורום כי יש התייחסות של מנהל לשכת מנתחי מערכות המידע.
סגור