פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
צמרת | 12:49  06/10/08
מתי אפשר לנסות להתקבל לטרום התמחות? והאם יש קורסים מסויימים שחייבים לעבור כדי להתחיל טרום התמחות? ושאלה אחרונה: מה ההבדל בין טרום התמחות להתמחות?
רו"ח שרבי איל | 15:47  06/10/08
מתי אפשר לנסות להתקבל לטרום התמחות? - החל משנה א', למרות שאני לא מאמין שמשרד ייקח סטודנט לפני שעבר שנה ב' למרות שישנם כאלו שלמדו גם הנה"ח ואז זה קורה. והאם יש קורסים מסויימים שחייבים לעבור כדי להתחיל טרום התמחות? לא. אולם כפי שציינתי יש צורך בבסיס מסוים שלדעתי קיים לאחר שנה ב' לפחות או מי שלמד הנה"ח. כמו כן ישנם התמחויות ספציפיות שהידע החשבונאי אינו רלוונטי כל כך כמו מערכות מידע ואז אם יש קרע מקצועי בזה הוא גובר. ושאלה אחרונה: מה ההבדל בין טרום התמחות להתמחות? התמחות בחשבונאות היא שנתיים ולכן טרום התמחות כשמה כן היא, היא לא נחשבת למניין השנתיים .
אם הבנתי נכון אני למדתי הנח"ש 1+2+חשבשבת האם יש סיכוי או האם בכלל יש טעם להגיש מועמדות לטרום התמחות יש לציין שאני מחפשת עבודה בכל מקרה ואני לא אוהבת לדלג מעבודה לעבודה אז אני מעדיפה כבר להתחיל במקום קבוע (יחסית - מס' שנים)
סגור