פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אניגמה | 23:37  02/11/08
שלום, אני כעת לומדת לימודי השלמה לראיית חשבון בבר אילן ואני רוצה לדעת עד כמה משרדי רו"ח (גדולים וקטנים) מסתכלים על הציונים שלנו בקורסים ועל ממוצע הציונים ועד כמה זה מהווה אם בכלל מתנאי הקבלה אליהם.
uhu | 00:49  03/11/08
הי, איך הלימודים בבר אילן מבחינת מרצים? ואיך המבחנים? האם הלימודים ממש מאוד מאוד קשים? אני מעוניינת ללמוד אך קצת מפחידים אותי מזה.. וחוששת להיכשל. (שמעתי שבת"א חצי כיתה נכשלה ביסודות החשבונאות). שאלה נוספת, האם באמת ניתן לשלב עבודה עם תוכנית זו? לגבי ראיונות לסטאז', ממה שאני יודעת גם אנשים עם ציונים לא של מצטיין מתקבלים והחלק שקובע זה הראיון עצמו. בהצלחה ואשמח אם תעני לי
רו"ח שרבי איל | 14:00  03/11/08
ציונים הם חלק ממכלול הפרמטרים הנלקחים בחשבון בבחירת מתמחה. ישנם משרדים המציבים רף מסוים (ממוצע) שממנו מתחיל הליך הגיוס , ישנם משרדים שקו"ח וראיון מספיקים (לרוב משרדים קטנים) וישנם משרדים שלהם מוסד הלימוד מאד חשוב. ציונים נלקחים בחשבון גם במצב שבו ישנם מספר מועמדים דומים וקשה להחליט לגביהם. קשה לי להגיד לך אם זה מהווה תנאי או לא כי זה מאד תלוי במשרד שאילו את פונה, אני מציע לך לנסות ולדלות מידע לפני. בהצלחה!!
סגור