נתקעתי בשאלה של עריכת דוח רווח והפסד יותר נכון אני לא בטוח אם ערכתי אותו נכון
הכנסות ממכירות - 500,000 ש''ח
עלות מכירות - 300,000 ש''ח
רווח גולמי/הפסד - 200,000 ש''ח
הוצאות הנהלה והוצאות כלליות
הוצאות אחזקת משרד מכירות - 1,500 ש''ח
הוצאות משכורת הנהלה - 10,000 ש''ח
הוצאות דואר וטלפון - 1,000 ש''ח
הוצאות פחת ריהוט משרדי - 3,000 ש''ח
הוצאת משכורת אנשי מכירות -1,500 ש''ח
הוצאות משלוח- 1,000 ש''ח
הוצאות פירסום - 1,000 ש''י
הוצאות משפטיות - 3,000 ש''ח
הוצאות עמלות מכירה - 5,000 ש'ח
הפסד / רווח תפעולי --173,000 ש''ח
הוצאות אחרות:
הוצאות מימון -20,000 ש''ח
דמי שכירות בניין ראשי - 3,000 ש''ח
הכנסות אחרות:
רווח ממכירת בניין -5,000 ש''ח
רווח נקי - 155,000
מס הכנסה - 75,000 ש''ח
רווח נקי אחרי מס - 80,000 ש''ח
מבנה דוח רווה תלוי בסוג החברה, תעשייתית או נותנת שירותים וכו'.
באופן כללי נניח חב' יצרנית כלשהי. אז קודם כל בדוח רווה לא רושמים פירוט של הנהלה וכלליות אלא מפנים לביאור ומפרטים שם.
הוצ' מימון זה אחרי רווח תפעולי. ואחרי זה הוצ' מימון ואחרי זה הכנס'/הוצ' אחרות שזה כולל בד"כ רווחי הון, הכנסות שכירות , רווחים/הפסדים מני"ע.
חוצמזה מה הסיפור לפתוח דוחות קודמים של החברה ולראות, עדיף דוח מבוקר.
או לפתוח דוחות לדוגמא שיש בכל משרד שמכבד את עצמו.