פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אבנר | 13:21  12/11/08
אני מתעניין בלימודי ראיית חשבון. כפי שהבנתי בהודעות הקודמת בפורום, שלימודי ראיית חשבון הם לא בדיוק מתמטיקה, אלא יותר דורש את הבנת המערכת או משהו.. אני לא ממש מסתדר עם מתמטיקה. בתיכון מאוד מאוד התקשתי במתמטיקה והרמה שלי נמוכה [ציון 60- 4יח"ל]. לא יודע אם זה קשור אבל בכלכלה אני טוב מאוד. שתי שאלות לי אליכם: 1. עד כמה המקצוע ראיית חשבון הוא מקצוע ריאלי שכולל מתמטיקה? 2. האם בכל זאת שווה לי ללכת על התחום, או מראש עדיף שאנסה כיוון אחר, בהתחשב בנתונים שלי..?
רו"ח שרבי איל | 16:07  12/11/08
קשה לי מאד על סמך מה שציינת לעזור, זה לא יהיה מקצועי מצידי על סמך שני משפטים לומר לך אם אתה מתאים או לא. אבל אכן יש בעיה במה שאתה מעלה אך רק לפי זה קשה מאד לקבוע ולהמליץ. אני ממליץ לך לנסות את ההתמחות בשנה הראשונה ואם תראה שזה לא בשבילך וזה לא מדבר אליך, פשוט עבור למשהו אחר. כמו כן, אתה יכול לפנות למכוני הכוון תעסוקתי לעריכת מבחנים והם יוכלו לסייע לך יותר (יתכן גם שתגלה שיש אולי איזו לקות למידה שניתן לפתור אותה, גם על זה שמעתי...). בהצלחה!!
הכי חשוב לי לדעת במה רוב רובו של התאור מתעסק... האם הרוב זה מתמטיקה-ריאלי או שהרוב אומני? כי על עומס של חומר ריאלי סביר אני עוד יכול להתגבר..
סגור