פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
א | 18:23  13/11/08
אני התחלתי ללמוד חשבונאות (שנה א') ורציתי לשאול 2 שאלות: 1) האם תואר ראשון בחשבונאות כולל הנה"ח? 2) הבנתי ששעות העבודה משתנות בין המשרדים השונים. אני הייתי רוצה לעבוד עד השעה 16:00. הבנתי שאם אני רוצה לעבוד עד שעה זו אפשר לעבוד במשרדים קטנים, בנקים או משרדים ממשלתיים. רציתי לשאול האם יש הרבה מקומות עבודה שבהם מסתיימת העבודה עד 16:00 (או לפני) או שמקומות עבודה אלו נדירים וקשה להתקבל אליהם? ואם כן באיזו עבודה מדובר (רו"ח, הנה"ח, חשב וכו'...)? וכן, האם יש מקומות עבודה שנותנים לעבוד גם מהבית ולהיות פחות שעות במשרד? האם זה נפוץ או נדיר? תודה רבה.
באבא G | 13:55  14/11/08
באבא G | 14:01  14/11/08
תואר ראשון בחשבונאות לא כולל הנה"ח , השאלה בכלל לא במקום , כמו שתשאל אם רופא יכול לעבוד בתור אחות .... העבודה של מנהל חשבונות בד"כ מסתכמת בהזנת פקודות יומן בחשבשבת... בכל מקרה במשרדים הגדולים קשה לצפות לכאלה שעות... למרות שאני עובד 9-10 שעות ביום , שזה אומר שאפשר לבוא ב-8 ולצאת ב-5 , בתנאי שמדובר בתקופה לא לחוצה. זה בעיקר תלוי בסטנדרט בצוות שלך... יש לי חברים שמסיימים אחרי 7. בקיצור אפשר למצוא, השאלה מה השכר והתפקיד... לכן השאלה שלך לא במקום, כי אם אתה מחפש להתפנק זה בד"כ ישפיע על המעמד, התפקיד והשכר שלך במשרד, שזה עבור רוב האנשים בתחום שלנו הגורם הכי משמעותי.
כל לימודי חשבונאות כוללים לימודי הנה"ח בד"כ בקורס קדם אקדמאי שאינו מקנה נ"ז אבל מהווה תנאי קבלה. אם במשלים עסקינן אז ניתן לומר שרו"ח ללא ידע בהנה"ח זה כמו רופא שאין לו ידע בסיסי של אחות
רו"ח שרבי איל | 14:28  18/11/08
1. לימודי ראיית חשבון אינם לימודי הנה"ח ולכן רו"ח לא מקבל הסמכה כמנהל חשבונות. חשוב להבין זהו בדיוק ההבדל שבין רופא ואח. רופא שמקבל את ההסמכה לרופא לא עוסק ולא מקבל הסמכה להיות אח. 2. אני באמת אינני יודע, זה תלוי בגודל המשרד והתיקים בו, אני ממליץ לפני הקבלה לעבודה לשאול.
במבה | 23:57  18/11/08
זה ברור שלרו"ח יש ידע של מנה"ח בדיוק כמו שלכל רופא חייב!!!! להיות ידע של אחות בלי כל קשר להסמכה
שני | 13:35  19/11/08
בארץ יהיה לך קשה למצוא משרה כזו גם בתחומים משיקים (שוק ההון, מערכות מידע וכו'). במידה ותמצא סביר להניח והשכר לא יהיה גבוה. יש סיכוי סביר, שחוק שעות העבודה ישתנה ושבוע העבודה יקוצר ונעבור לעבוד 8 שעות ביום אבל עד אז יקח זמן. אני מכירה רו"ח שלא התאים להם לעבוד בארץ והם הוציאו עצמאית ויזה והם עובדים בחו"ל, שם באמת לא עובדים אחרי 4 ומרוויחים טוב, אבל זה כבר תלוי בך.
סגור