פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, מישהו יודע אולי כמה עולים לימודי החשבונאות במכללה למינהל בראשון? ולכמה תשלומים ניתן לפרוס... ובקיצור.. כמה משלמים כל חודש????
בועז | 01:58  27/11/08
26 אלף לשנה תכפיל ב4 יחס גרוע וכל מה שיגידו לך לגבי זה שהמכללה למנהל "נחשב" כמו באונברסיטאות זה שקר!!!! בתור סטודנט שנה ג אני אומר את זה יש לי ניסיון בעניין כבר בראיונות במשרדים גדולים תעשה את כל המאמצים להתקבל לאונברסיטה ואם לא תצליח אז תלך למכללה עם שכר אונברסיטאי כי במכללות הכל אותו חרא
המכללות המובילות הן המכללה למינהל והבינתחומי, ועוד במיוחד בלימודי חשבונאות. אי אפשר בכלל להשוות ביניהן לבין מכללות כמו- רופין, רמת גן, קריית אונו. בגלל סיבה אחת מאוד ברורה- לסטודנטים שלומדים במכללה למינהל אין ככ בעיה להתקבל למשרדים הגדולים לסטאז' (לעומת כמובן המכללות הנ"ל) אפשר אפילו להגיד שהמשרדים הגדולים מחזרים אחר הסטודנטים האלה, בגלל שהם יודעים במי מדובר... יודעים מי הם ומה הם למדו וקרעו את התחת שלהם בלימודים, אני לדוגמא מתחילה את ההתמחות שלי בקוסט עוד כמה חודשים, ואני יכולה להגיד מניסיון, שלא הייתה לי ולחבריי מהלימודים בעיה גדולה מידי להתקבל למשרדים האלו.
תבין שזה רק תלוי בך, אם יהיה לך ממוצע ציונים גבוה תתקבל לחברות הגדולות מכל מכללה, גם מקריית אונו, גם מהבינתחומי וגם מהמכללה למינהל. זה לא משנה כמעט, זה אותם לימודים במכללות האלו. זה תלוי בך ולא במכללה. אל תאמין לאף אחד. אני סיימתי את לימודי בקריית אונו ואני מתמחה בזיו האפט כבר שנה שנייה.
נעמה | 13:58  30/11/08
זיו האפט אמנם משרד נחשב, אך הוא לא מדורג בBIG 4, וזה בדיוק העניין... אני לא אומרת שלא מתקבלים לסטאז' כשלומדים בקריית אונו, אלא, הרבה יותר קשה למצוא משרד שיתעניין בך, כל הכבוד על ההתמחוץ בזיו האפט, אני כלל לא מזלזלת, אבל בוא נגיד שהיית מעוניין בסטאז' קצת יותר רציני + להרוויח יותר כסף. ובגלל זה אני אומרת, שלסטודנטים שלמדו במכללה למינהל יותר קל למצוא מקום התמחות, מלסטודנטים שלמדו במכללה אחת.
שלום | 18:07  04/12/08
קסלמן לא בביג 4, בבקשה לא להמציא, ואני מאד מבסוט מההתמחות שלי
סגור