פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפי | 05:33  21/11/08
שלום אייל .. ברצוני לבקש ממך הלמצה למוסד לימודים טוב בו אני יוכל ללמוד תואר משולב של כלכלה וחשבונאות.. יש מכללה הקרובה יחסית לאיזור מגורי מכללת רופין מה דעתך על המכללה היא נחשבת למכללה טובה ביחס לאחרות הקיימות בארץ,? וגם השאלה היא האם המעסיקים רואים במכללת רופין כמכללה טובה שיגרום להם לקחת בוגר של המכללה? ועוד שאלה? מזה טרום התמחות כמה זמן זה ? כי אני יודע שהתמחות זה שנה.. אבל טרום אני לא יודע..
רו"ח שרבי איל | 15:54  23/11/08
לצערי אינני יכול להמליץ - אני משוחד....
אורי | 11:25  24/11/08
אולי אייל משוחד כי הוא עובד שם אבל אני בתור סטודנט שלו ממליץ בחום על הקריה האקדמית אונו.
סטודנטית מאוכזבת | 22:22  24/11/08
אתה אולי ממליץ (שרבי שלח אותך?) אולם אני ממש ממש לא ממליצה. את הקריה האקדמית אונו מעניין אך ורק כסף וכמה שיותר כסף. יחסי האנוש שם ממש מחפירים במיוחד בחוג לחשבונאות. לך לקריה ושאל את הסטודנטים שם, אולי תמצא שם סטודנט אחד שיגיד שהוא מרוצה, וגם מה שהוא יגיד, מונע מפחד. המוביל בקריה ביחסי אנוש גרועים הוא רו"ח אייל שרבי, שאת יסודותיו ינק בפנימיה צבאית ומאז נתקע ולא מוכן להתנתק ממשמעת צבאית. רו"ח שרבי!, אקדמיה זה לא צבא, הנח לנו ותפסיק להציק לנו כל פעם מחדש בגחמותיך. רוצים דוגמא? קחו. מדוע הורדת לנו את מועד ג'? תשובתך, עלאק לטובתנו. כולם יודעים את הסיבה האמיתי. אתה אוהב כוחניות ומעוניין שלפני מבחנים יתחנפו ויתחננו אליך "איילוש אפשר לנו לגשת למועד ג', נו בחייך אנחנו אוהבים אותך". ובאמת: כולם לא סובלים אותך!!!
אני לא צריך ללכת לקריה ולשאול סטודנטים, כי אני סטודנט באונו! אני מאוד מרוצה, ואין לי שום סיבה לפחד, בטח לא כשאני כותב על גבי הפורום. לי נשמע שאת פשוט מאוד ממורמרת כי לא קיבלת מועד ג', ובגלל זה את גם נשארת אנונימית.
מה הכוונה לא קיבלתי מועד ג'? אם היית תלמיד הקריה כמו שאתה אומר, היית צריך לדעת שהורדת מועד ג' היא לא רק לי, אלא גם עבורך! והכל בגלל גחמותיו של שרבי. לכן, בחר תשובה: או שאתה ירוק משנה א', שעדיין מתלהב או שאתה שרבי בניק של אורי?! בעבורך-אני לא אנונימית ובטוח שאחטוף על זה משרבי...
אוקסנה | 08:55  06/03/09
רוצה להודות לאייל שרבי !!!
סגור