פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היכן כדאי ללמוד ומה נחשב הכי טוב ללא פסיכומטרי? "המרכז ללימודים אקדמאיים","הקריה האקדמאית אונו","המרכז למשפט ועסקים" מכללת רמת גן-האוניברסיטה הפתוחה והאם כדאי ללמוד מנהל עסקים בהתמחות חשבונאות?(מה זה בעצם אומר?התואר יהיה בחשבונאות או מנהל עסקים?)
לכל קורס יש אתר עם מאות תרגילים ופתרונות מפורטים שיעורי ווידאו הניתנים לצפיה בשידור חי (ניתן לשאול שאלות באמצע השיעור) וגם בהקלטות קודמות,השעורים מלווים במצגת גרפית העושה שימוש בתוכנה מיוחדת. עשרות מבחנים מסמסטרים קודמים מלווים בפתרונות , פורום שבו ניתן לדון בחומר עם שאר הסטודנטים – כמובן בהשתתפות מנחי הקורס מטעם האו"פ, וספרים מעולים המבוקשים גם במוסדות אקדמאים אחרים, וזאת מלבד הרצאות פרונטאליות עם מרצים טובים (דני באומן כלכלה וכו') , שכ"ל אוניברסיטאי וגמישות בתכנון הלימודים מנסיון של תלמידי תואר שני.שלומדים איתי ( מהנדסים מבראודה והטכניון שחייבים בהשלמת מס' קורסים בכלכלה ל m.b.a במנהל עסקים) אין דבר כזה במקומות אחרים . אבל יש גם חסרונות: צריך משמעת עצמית ויכולת לימוד עצמית גדולה (ולכן יש נשירה גדולה או שסטודנטים עושים הסבה לתחום קל יותר), הגמישות מפתה וגורמת לפעמים לקצב לימוד איטי דבר הגורם ללימודי התואר להימשך על פני שנים רבות, מלבד קמפוס רמת אביב מדובר בד"כ בלימודים אחרי הצהריים, בחשבונאות עדיין אין שנת השלמה(למרות שהם מבטיחים שזה בדרך) ,וכמו שכתבו כאן בפורום משרדים גדולים מעדיפים תלמידים מאונ' אחרות (מצחיק שאם משווים מבחנים בקורסים מקבילים הרבה פעמים המבחן בפתוחה קשה יותר מאותם מוסדות "יוקרתיים". ( לא התכונתי בדברי להמליץ על שום מוסד שנותן תואר של האו"פ אלא על לימוד באו"פ בצורה ישירה). לסיכום יש לאו"פ המון יתרונות (אבל צריך לזכור שלא לכולם הסגנון מתאים)
שירקו | 09:26  09/12/08
סגור