פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, סיימתי תואר במשפטים (כיום לקראת סיום התמחות), אני לומדת כעת לימודי תעודה בחשבונאות לבעלי תואר. אני "משתעשעת" עם הרעיון של לגשת למבחנים בלבד ולא לעשות התמחות של שנתיים. רציתי לדעת מהי ההשלכה של החלטה כזו. נוסף, האם יש אפשרות לקבל קיצור של תקופת התמחות, אם אני עושה טרום התמחות לדוגמא. תודה, קרן
uhu | 16:52  09/12/08
רציתי לשאול איך הלימודים? האם את מתחרטת על הבחירה של רו"ח? תודה
על מנת לקבל רשיון לראיית חשבון עלייך לעשות שני דברים: 1. לעבור את כל מבחני המועצה 2. לסיים תקופת התמחות בת שנתיים. שתי הדרישות הן חובה, ולא ניתן לוותר על אף אחת מהן אם את רוצה להיות רואת חשבון. לגבי קיצור ההתמחות על חשבון טרום התמחות - לא, זה בלתי אפשרי.
רו"ח שרבי איל | 11:36  18/12/08
טרום התמחות לא נחשב כהתמחות (לכן זה טרום...) אבל לגבי כל הסוגיות אם אפשר לקצר , מה מותר ומה אסור אני ממליץ לפנות למועצה.
סגור