פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
צליל | 00:08  14/12/08
אני מעוניינת להירשם ללימודי ראיית חשבון בשלוחה של המכללה למנהל בחיפה בתוכנית מיוחדת בשילוב של האוניברסיטה הפתוחה, לציין שמדובר במסלול חדש ועדיין אין בוגרים מתוכנית זו. מדובר בלימודים יקרים יחסית (74,000 ש"ח) לארבע וחצי שנות לימוד. האם מישהו שמע על התוכנית הזו? והאם תואר של המכללה למנהל נחשב כאיכותי? מלבד זה האם קיימים עוד מוסודות השכלה גבוהה ללימודי ראיית חשבון באיזור הצפון מלבד אוניברסיטת חיפה? אשמח מאוד לקבל תשובות ופרטים נוספים.. תודה :)
אורן | 12:45  14/12/08
אני בגלל לא מכירה שלוחה כזאת... ממה שאני יודע, החוג לחשבונאות במכללה למינהל נמצא בראשון. ולשאלתך, תואר בחשבונאות של המכללה למינהל נחשב מאוד בשוק, זה פשוט מוכח בשוק. הבוגרים של המכללה למינהל מתקבלים למקומות התמחות מצוינים (הביג 4), וזו עובדה. אני סטודנט שנה ב' לחשבונאות במכללה למינהל, ואני אומר לך מניסיון שאני וכל חבריי הקרובים במכללה התקבלנו למשרדים המובילים בתחום. כמובן שלכל כלל יש יוצא מהכלל, אך אני מדבר איתך על אנשים ברמה גבוהה שברגע שמקומות ההתמחות רואים שאתה סטודנט במכללה למינהל (ולא לדוגמא סטודנט בקריה האקדמית בקרית אונו) הסיכויים גבוהים ביותר להתקבל.
אורן | 12:46  14/12/08
ויטלי | 23:45  14/12/08
בראשון, איפה שאתה לומד, נמצאת המכללה למנהל - המסלול האקדמי, ואילו המוסד שלגביו שאלה צליל הוא המכללה למנהל, וזהו מוסד אחר לגמרי ואין קשר בין השניים.
אני לומדת חשבונאות במכללה למנהל בראשל"צ ולא שמעתי שמלמדים גם בחיפה רוב הסיכויים שמדובר במוסד לימודים אחר. אני ממליצה לך לבדוק את הנקודה הזאת כי אני לא בטוחה שזאת אותה מכללה איכותית ונחשבת כמו המסלול האקדמי של המכללה למנהל בראשון.
צליל | 17:58  15/12/08
לא מדובר באותה המכללה, אכן זאת מכללה אחרת לא אותה אחת כמו בראשון.. ולכן אני שואלת עליה בגלל שהיא לא כ"כ מוכרת וזאת הבעיתיות..
סוגר פינות | 19:17  15/12/08
אם תדפדפי בפורום אחורה , כבר דיברנו על זה, לא מדובר במכללה למנהל בראשון ... לא אותה יוקרה, לא אותם מרצים ... ויהיה לך קושי גדול להתקבל לביג 4 משם שלא נדבר על הסיכון במוסד שלא הגיש למועצה אף פעם... החומר רב מורכב וקשה... חבל שתגלי בסוף שאת לא כשירה לעבור מועצה ואפילו שתעברי ולא תקבלי סטאז' נורמלי שפותח דלתות... זה יהיה חבל מאוד בקיצור קיימת חשיבות גדולה למוסד ממנו באים, לפחות בהתחלה.
סגור