פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קוקי | 19:20  14/01/09
שלום, אולי יש פה מישהו שמבין באיכות המכללות? איזו מכללה נחשבת יותר טובה או עם "שם טוב" מבין המכללות הבאות: המרכז האקדמי אונו, המרכז הבינתחומי הרצליה או המרכז האקדמי רופין. אני יודעת שהמכללה למינהל טובה אבל במקרה שלא יצא לי ללמוד שם חשבונאות מי הבאה בתור??... אשמח לקבל המלצות ממישהו שלמד חשבונאות באחת המכללות. תודה מראש :-)
תמר | 12:37  15/01/09
מבחינת חשבונאות.. לפי דעתי, אל תתפשר על משהו פחות המכללה למינהל. ואני לא סתם אומרת את זה, זה בדוק שהבוגרים של המכללה למינהל מתקבלים למשרדים המובילים להתמחות. לעומת חבר'ה לדוגמה מרופין.. שיותר קשה להם למצוא.. חבר מאוד טוב שלי למד בקרית אונו וכשהגיע הרגע לחפש מקום התמחות, היה לו מאוד קשה, כמעט ולא זימנו אותו לראיונות, לא נתנו לא צ'אנס, בגלל שהוא למד בקריה האקדמית ולא במוסד יותר נחשב בשוק.
קוקי | 19:10  16/01/09
התכוונתי למקרה שלא אוכל ללמוד שם או לא אתקבל. מה העדיפות הבאה? וגם לא נראה לי שכל מי שלומד במכללה למינהל ישר מתקבל למשרדים הגדולים. בטוח פונים רק למצטיינים ביותר או שיש להם סיכויי קבלה גדולים יותר. אז זה עדיין לא מבטיח לאף אחד סטאז' במשרד גדול..
בן | 22:01  16/01/09
הרוב המוחלט מהסטודנטים לחשבונאות באוני' + המכללה למנהל מתקבל למשרדים הגדולים , למעט האוני' הפתוחה שהיא במקום האחרון בגיוסים אם בכלל ... בשאר המכללות זה המיעוט שמצליח להתקבל. פשוט כי אין כבר מקום אחרי הגיוס מהאוניברסיטות.
אם הם כל כך מוצלחים למה לא קיבלו אותם לאף אוניברסיטה.
רמת הלימודים במכללה למנהל לא נופלת מהאוניברסטאות המרצים והיחס במכללה למנהל הוא הרבה יותר טוב מבאוניברסאות. את זה כולנו נוכל לראות כאשר תרד הסובסידה הממשלתית למקצועות המבוקשים.
נמאס מהפרסומת שאתם עושים למכללה כל שלש הודעות בערך. ודרך אגב גם אני לומד במכללה. אז נא לא להיפגע
סגור