פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אבי | 15:47  18/01/09
אני מתכנן ללמוד בשנה הבאה חשבונאות ורציתי לדעת האם יש הבדלים(בלימודים עצמם ובתואר שמוציאים) בין האוניברסיטאות הבאות:תל אביב חיפה ובר אילן. שאלה נוספת היא האם באונ' חיפה יעשו לי בעיות בגלל שהציון מינימום שהם מבקשים במת' 5 יח' הוא 70 והציון שלי הוא 67.(הציון המשוקלל שלי בגרות+פסיכו' גבוה בהרבה מהסף שלהם,הבעיה היא רק ה3 נק' האלה במת'). תודה.
שלא תשתה לי חשיש | 19:34  18/01/09
מבחינת יוקרה ללא ספק ת"א אח"כ בר אילן ובסוף בסוף חיפה. מבחינת המשרדים הגדולים זהו הסדר. שיקולים נוספים שכדאי לקחת בחשבון: בר אילן יותר נוחה ללימודים ופחות פלצנים ותובענים, אבל עצם זה שהזכרת את חיפה זה אומר שיש מצב שאתה מהצפון... אז אם אתה מחפש יוקרה לך על תל אביב... אם אתה מחפש נוחות ומוכן להתפשר במעט לך על בר אילן, חיפה לדעתי לא מומלץ להתעסק, גם עשו פשלה איתם בבחינת מועצה האחרונה לא לימדו אותם חלק מהסילבוס, בקיצור לא הכי מקצועיים.
סגור