פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יקי | 10:25  22/01/09
רציתי לדעת מהם התנאים להתחלת סטא'ז האם יש חובה לתואראקדאמי לפני התחלת הסטאז אני אסביר את עצמי קצת יותר אני לומד באונ' העברית בשנה השלישית ללימודים בחשבונאות ובשנה השנה בלימודי כלכלה רציתי לדעת אם ני יכול להתחיל את הסטאז גם ללא השלמת התואר האקדמי בסוף שנה זו וכל זאת תוך כדי שנה ד' . תודה רבה מראש לכל המשיבים .
אבי | 20:06  22/01/09
לא, לפי דרישות המועצה , כדי להתחיל סטאז' במסלול האקדמאי אתה חייב לסיים את התואר. במסלול הלא אקדמאי אתה חייב לעשות רק 5 בחינות מועצה ולהתחיל סטאז', אבל מצד שני המסלול הרבה פחות יציב, אתה נכשל בבחינה אתה חייב לחכות חצי שנה, כך שבפועל הם מקבלים תעודת רוח בזמן גדול יותר מהממוצע, באופן סטטיסטי. בקיצור תהנה מהזמן הפנוי הצר שיש לך, העבודה תבוא מוקדם מהצפוי.
סגור