פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדי | 14:57  26/01/09
אז אם אני לא אלך לעשות את התואר הזה של האונ הפתוחה. את התואר הזה אני לא אוכל ללמוד במקום אחר כי אין לי את הנתונים. חסרות לי 18 נקודות בפסיכומטרי והאופציה השניה היא ללמוד יעוץ מס! אך זה לא תואר ואני רוצה שיהיה לי תואר! אז אני לא יודעת מה לעשות?????.
שי | 17:37  26/01/09
אם ממש אין חלופה אחרת כמו למשל המכללה למנהל אז את יכולה ללמוד בפתוחה, אבל קחי בחשבון שלמשרד גדול לא תגיעי בהתחלה ולפיכך גם לא למשרות מסוימות שדורשות נסיון בביג 5, משמע עבודות שסוללות קריירה . עיכוב זה סביר שישפיע על תחילת הקריירה בלבד, בהנחה שתצליחי לעבור למשרד גדול לצורך צבירת נסיון אחרי התמחות של שנה שנתיים במשרד קטן. מסקנה: הפתוחה תעכב אותך בתפקידים הראשונים ולפיכך בשכר בשנים הראשונות. ממש לא סוף העולם. כל האמור לעיל הוא בהנחה שאין לך קשרים במשרדים גדולים או בחברות ציבוריות. אם את מוכנה לספוג את זה ולקחת בחשבון... אז אין בעיה ללמוד בפתוחה.
סגור