פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדי | 08:33  27/01/09
קודם כל רציתי להגיד תודה לכל המשיבים. אבל השאלה שלי היא איך יתייחסו אלי בשוק העבודה אני מתכוונת למשרדים הגדולים אם אני יבוא עם תואר של האו"נ הפתוחה אומנם אני ילמד בשיטה של מכללה בשלוחה של המכללה למינהל בכ"ס אך התואר שאיתו אני יוצאת הוא תואר של האונ הפתוחה ??????????
שי | 11:00  27/01/09
ללא נסיון של שנה שנתיים במשרד בינוני - קטן כמו שכבר אמרתי, לא יקראו לך במשרדים הגדולים אפילו לראיון ... אוני' פתוחה מסונן כבר בשלב שליחת קורות חיים. וזה בוודאות. ובצדק, אם אני עושה בתואר באוני' 60 קורסים ויותר כולל שנת השלמה, ובפתוחה עושים חצי מזה... אז אין פלא. סטז'רים יוצאי משרד גדול אחרי שנתיים שלוש יוצאים לשוק כדי לקבל שכר גבוה יותר , חלק ניכר מהם יצא לחברות אותם ביקר במהלך הסטאז'. לעומת זאת יוצא הפתוחה נתקע בעבודות בחברות שקר כלשהו ובשכר שוק נמוך יחסית, ונאלץ לנסות לצבור רקורד קשרים ונסיון במשרד גדול בשכר נמוך יחסית לעמיתיו עם אותו נסיון שהחלו סטאז' במשרד גדול.
סטאז'ר בוגר האו"פ | 21:41  27/01/09
באו"פ לומדים בדיוק אותו חומר כמו בכל אונ' ובכלל אין שם שנת השלמה. מסלול הלימודים של האו"פ הוא מסלול מאושר של המועצה להשכלה גבוהה וגם מקנה את אותם פטורים בדיוק כמו כל אונ' . חלוקת הקורסים וגודלם הוא שונה באו"פ בשל צורת חלוקת הלימודים לפי קורסים ולא סמסטרים. המחשבה שיאשרו לאו"פ חצי תואר ועוד יותר מזה שהמועצה תתן אותם פטורים (בכפוף לשנת השלמה)מראה לנו עם איזה מטומטם יש לנו עסק.
שי | 21:49  27/01/09
מה אתה אומר ??? אז תקשיב טוב, אני לומד באונ' וחבר הכי טוב שלי לומד בפתוחה, כמות החומר (מבחינת הסילבוס) + כמות השעות הסמסטרליות לתואר בלי קשר לחומר בחשבונאות שכאמור הוא דומה הוא בדיוק חצי ! אז תפסיק לקשקש. תפתח סילבוסים במחלקה לכלכלה וחשבונאות באוני' רגילה לעומת הפתוחה ותשווה אם אתה לא מאמין. לגבי החומר בחשבונאות, יש הרחבה ניכרת באוני' , אז תבדוק לפני שאתה מצייץ.
תגובה. היום השוותי סיליבוס של או"פ ואוניברסיטת תל אביב והוא כמעט דומה(חוץ מכמה קורסים), אבל לא קטן בחצי.
נטע | 22:29  02/02/09
שי | 22:58  02/02/09
כלכלה - מבוא למיקרו,מבוא למקרו,מתמטיקה א'+ב',סטטיסטיקה א'+ב',שימושי מחשב, תורת המחירים א'+ב'+ג',אקונומטריקה א'+ב',מקרו א'+ב',שיטות כמותיות,כלכלת ישראל,כלכלת פיתוח, תורת המשחקים,סמינריון כלכלה + 7 קורסים כלליים. חשבונאות - מבוא לתורת המשפט,דיני חוזים,דיני מיסים א'+ב',יסודות החשבונאות א'+ב',תורת המימון,חקר ביצועים, דיני חברות,דיני מסחר,תמחיר כלים ושיטות,תמחיר ככלי ניהולי,סוגיות מיוחדות במיסוי,דיני ביטוח ועבודה, חשבונאות ביניים א'+ב',סמינריון חשבונאות,יסודות הביקורת,ביקורת חשבונות,חשבונאות מתקדמת א'+ב', מערכות מידע,ניתוח דו"חות כספיים,IFRS,חשבונאות ניהולית,מיסים מתקדמים,תיאוריה חשבונאית, ביקורת מערכות מידע,בעיות נבחרות בבקורת א'+ב',בעיות נבחרות בחשבונאות א'+ב',תכנון מיסים,סוגיות במיסוי בינ"ל. סה"כ קצת יותר מ-60 קורסים. בפתוחה - בסביבות 30 קורסים,עם סילבוס פחות או יותר זהה בקורסים שהם עושים. מקווה שהתשובה מספיק מקיפה.
נטע | 11:12  03/02/09
לפי תוכן של קורסים בתל אביב, באו"פ הכניסו חומר של כמה קורסים בתל אביב לקורס אחד באו"פ, בגלל זה יש פחות קורסים באו"פ מאשר בתל אביב, אבל תוכן של תוכנית לימוד באופן כללי כמעט זהה.
שי | 13:39  03/02/09
מכיוון שהיחס חייב להיות 1:2 ... כי בבר אילן ובת"א בסביבות 60+ קורסים ובפתוחה יש 30 קורסים , אז את טוענת שבכל קורס בפתוחה הסילבוס גדול פי 2 כדי לכסות אותה כמות חומר. וזה פשוט מאוד לא נכון ומאוד מאוד לא סביר , את יכולה לטעון שמיעוט הקורסים הסילבוס בפתוחה גדול יותר, ואז תגיעי למסקנה שהם פשוט לומדים פחות חומר. מה שבאמת נכון.
סגור