פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עודד יפרח | 11:33  08/02/09
שלום לפני מספר שנים הפסקתי את לימודי ועבודתי בתחום (נסיעה לחו"ל), אני מעוניין כעת להשלים את התעודה (מסלול מבחני מועצה ללא תואר), אני לאחר התמחות של שנתיים ונותרו לי מבחני סופיות ב' (4 מבחנים). מכיוון שאני גר ברמת הגולן אין לי אפשרויות לימוד רבות. שאלתי : מה אתה ממליץ, האם אפשר ללמוד לבד (עשיתי זאת בעבר) לסופיות ב' ? אם כן, באיזה חומר אוכל להיעזר ? תודה
גאי ר'יצי | 13:39  08/02/09
תצטרך למצוא חומר לביניים מחברה שלומדים במסלול החיצוני... השנה נפלה בידך הזדמנות, החומר קטן בצורה משמעותית, אין מאוחדים. אבל זה רק השנה,אני מציע לך לנצל את חלון ההזדמנויות שנפל בחלקך ולהקדיש את השנה הזאת להיפטר מעול הלימודים. לגבי 2 הסופיות, אין בעיה להשיג חומר מחברה בפורום שלומדים בשנת השלמה, פשוט אני לומד בשנת השלמה ואין לי חומר לבחינות ביניים שלך.
רו"ח שרבי איל | 15:16  09/02/09
היי עודד, לדעתי אתה בבעיה כיוון שהתקינה השתנת לגמרי גם מבחינת החשבונאות הפיננסית וגם מבחינת הביקורת. לא ציינת מת הפסקת ללמוד ויתכן שגם במיסים היה שינוי מהותי. לדעתי אין היום כל כך הרבה חומר כפי שהיה בעבר שיכולת לאסוף ולכן לימוד עצמי יהיה בעיתי. אני ממליץ לך לבדוק אפשרויות בצפון ולדעתי עדיף היום מסלול אקדמי (לדעתי אתה תרצה ללמוד גם לתואר שני וכד' ואז חבל שוב לעבור מסלול לימודים מהתחלה...). כמו כן, היום המוסדות השונים (גם במרכז) מאפשרים ימי לימוד מרוכזים, אני ממליץ לך לבדוק את האפשרויות. בהצלחה.
סגור