פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אחד שלא יודע | 22:04  17/02/09
מה ההבדל בין המכללה למנהל שבחיפה למכללה למנהל שבראשון ??? והאם כדאי להירשם ללימודים במכללה למנהל שבחיפה ???. דבר אחרון מה תנאי הקבלה בשתי המכללות ?? תודה רבה
קוקי | 00:14  18/02/09
אילו שתי מככלות שונות שלא קשורות אחת לשניה. בראשון זה המסלול האקדמי המכללה למינהל ובה לומדים לתארים של המכללה. בחיפה זו אחת השלוחות של מכללה בשם המכללה למנהל שבה לרוב לומדים לתעודה והתארים שלהם הם של האוניברסיטה הפתוחה.. כך שלא מומלץ.. אלא אם כן אין לך ברירה. אם אתה מעוניין בתואר שהוא לא של האוני' הפתוחה אני ממליצה על המכללה למנהל בראשון. זאת מכללה טובה עם שם טוב ואם יש לך אפשרות ללמוד שם אז כדאי. בקשר לתנאי הקבלה תצטרך לבדור במכללוה.
אחד שלא | 03:03  18/02/09
תודה רבה קוקי על העזרה מזל שלא רשמתי בחיפה אבל יש לי עוד שאלה בבקשה יש לי ציון 561 בפסיכומטרי ובבגרות 96 מה הצאנס שלי להתקבל למכללה למינהל שבראשון שוב תודה רבה על העזרה :)
קוקי | 11:34  18/02/09
אתה צריך לבדוק מה תנאי הקבלה שלהם כיום כי הבנתי שזה השתנה השנה אז אני לא יודעת. אתה יכול לפנות אליהם דרך האתר שלהם והם יחזרו אליך או שתתקשר אליהם והם יגידו לך מהם תנאי הקבלה. בכל מקרה שיהיה בהצלחה!
סגור