פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נועם | 08:48  24/02/09
שלום לכולם. כן כן אני יודע שהשאלה הזו נישאלה בעבר ע"י לא מעט אנשים, אך אני באמת צריך לדעת האם מבחינת מציאת סטאז' ב 4 הגדולים עדיף ללמוד בבר אילן או במכללה למנהל. אני כבר נרשמתי לבר אילן אז אולי אני מחפש רק חיזוק להחלטתי. אודה מאוד על תשובה עיניינית.
אתה משווה בין שני המקומות? גם הרמה האקדמאית וגם החומר האנושי הרבה יותר טובים בבר אילן. וכמובן הביקוש במשרדים הגדולים.
אגבבא צודק | 09:22  27/02/09
גם אני למדתי בבר אילן, ואני מתמחה באחד המשרדים הגדולים ואני רואה את מי הם מקבלים.. השם של האוניברסיטה כנראה עושה רושם יותר טוב. הבינתחומי טובים בתחומים אחרים. בבר אילן אתה תהנה גם מהלימודים, האווירה וצוות המרצים. בהצלחה.
גילי | 19:51  27/02/09
הי, האם היית ממליץ ללמוד את המקצוע כשאתה כברבעל ניסיון בעבודה? ושנית, איך המסלול לבעלי תואר? האם הרוב עוברים מועצה
שלום, מזמינה אותך לבדוק גם את התכנית ללימודי חשבונאות במרכז הבינתחומי הרצליה. ביום שישי הבא, 6.3 בשעה 9:00 יתקיים יום פתוח לתואר ראשון ובו תוכל להתרשם מהקמפוס, המרצים ותכניות הלימוד. מצורף לינק למידע נוסף. בהצלחה, יעל
הוא מרצה זוטר באוניברסיטה הפתוחה(מרצה מעולה) אז אפשר לחסוך הרבה כסף ופשוט ללמוד באו"פ
שלומי שוב.... תשמרו לי מקומות ! דיי מספיק כבר עם הפתוחה, חבל על הזמן. פשוט עדיף לא ללמוד וזהו...
מישהו יודע איך אני משיג תעודת זהות כחולה ? שמעתי על התוכנית של שלומי שוב בפתוחה, ואני פשוט חייב להצטרף !
מ.יפית | 20:55  26/02/09
סה"כ רבע מליון כולל מע"מ והוצאות נלוות ל-4 שנים. ועכשיו במבצע ! הבאת (דפקת) חבר ... קבל שקית שוקו בקיוסק של חיים. ספרו לחברים !
סטודנט לחשבונאות | 15:55  04/03/09
שלומי אולי מרצה בפתוחה אבל הוא מרצה בעוד כל מיני מקומות. בבינתחומי, בנוסף להיותו מרצה, הוא מנהל התוכנית ובכך משפיע על התכנים המועברים ועל שאר המרצים האיכותיים. שאגב, את אחד מהם הביאו במיוחד מקנדה. אז לכל אלה שנהנים להתרפק על נושא השכר לימוד. נכון, יקר שם. אבל מקבלים תמורה באיכות המרצים ואיכות הכיתות, ביחס.
רפי גינת | 23:40  04/03/09
מצידי שיביאו את מדונה ועוד כמה סלבס שירצו לי ... אותי מעניין 2 דברים, יוקרה ושכ"ל... בקשר ללימודים אני מסתדר לבד ובאמת כולנו יודעים כמה תורם צוות המרצים אם בכלל לאחוזי המעבר בבחינות. זה תלוי אך ורק ביכולת וברצון האישי... למרצים יש קשר קלוש ביותר לעניין זה. אז אם אנשים פה טוענים שהשכ"ל לא ראלי בבינתחומי כמו בעוד כמה מכללות שקר, אז ללא ספק יש משהו עמוק בדבריהם, וישכיל לעשות מי שיקשיב ולא ילך ללמוד אצל צוות מרצים מושחתים במכללות למינהם. אפשר לקבל אותו דבר ויותר באוני'.
מ.יפית | 20:50  26/02/09
סה"כ רבע מליון כולל מע"מ והוצאות נלוות ל-4 שנים. ועכשיו במבצע ! הבאת (דפקת) חבר ... קבל שקית שוקו בקיוסק של חיים. ספרו לחברים !
סגור