פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רועי | 13:02  18/04/09
שלום לכולם.. אני מעוניין להתחיל ללמוד במכללה למנהל תואר בחשבונאות לפי מה שאני מבין פה המכללה למנהל בחיפה לא קשורה למכללות למנהל האחרות בארץ למה בדיוק? ואם המכללה למנהל בחיפה נחשבת לטובה? למה הנתוני קבלה שלה כ''כ נמוכים לעומת כל השאר? הם לא דורשים אפילו בגרות,רק מכינה של 4 חודשים ואז ישר להתחיל את התואר.. אני נורא מבולבל ואשמח לקבל תגובות תודה:)
שני | 17:40  27/04/09
גם אני מתכוונת ללמוד במכללה למנהל תואר בראיית חשבון שזה ביחד עם האונ' הפתוחה גם אני רוצה לדעת עם המסלול נחשב לטוב ומה הסיכויים אחר כך לקבל עבודה טובה אחרי ה4 שנים לימודים.. אני אשמח אם תעזרו לנו תודה
דניאל | 19:05  01/05/09
לא מומלץ ללמוד במוסד כזה, הסיכוי שלכם להשיג סטאז' שואף ל-0. דבר שני תבדקו אם במסלול הזה אתם בכלל מקבלים פטורים מ-13 מבחני מועצה או שעושים את כל ה-15.
סגור