פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני לומדת בפתוחה ומסיימת עוד שנה וחצי-שנתיים. נכון לעכשיו הממוצע שלי לא מזהיר (70-75) אך יש עוד מצב לשפר אותו דרסטית. כדאי לי לשלוח קו"ח ולחפש סטאז' כבר עכשיו או לחכות שהממוצע יעלה?
דניאל | 18:55  01/05/09
ממוצע לא מבטיח שום סטאז' בביג 4, הדבר היחיד שמבטיח זה זימון לראיון, אחרי זה כמובן יש לך עוד דברים לעבור. אני לא מכיר אף אחד אצלנו מהאוניברסיטה הפתוחה ולא נראה לי שהם בכלל לוקחים משם מתמחים. אני לא מכיר אנשים עם ממוצע מתחת ל87 בכל זאת שמתמחים, אני מניח שזה 90+. אחרי שתקבלי זימון עלייך לעבור מבחן באנגלית, מבחן בדינמיקה קבוצתית וראיון אישי, אחרי שתעברי את כל אלו בהצלחה תתקבלי לסטאז'.
אז אל תתני לאף אחד לבלבל לך את השכל
אני לומדת סמסטר ראשון בפתוחה מתלבטת לגבי כמות קורסים בסמסטר האם לקחת מתישהו 3 קורסים בסמסטר והאם לקחת קורס שלא הגעת לשיעורים שלו אני רוצה ללמוד מבוא למשפט אבל השעות של הקורס לא מתאימות לי אודה לך על התגובה תודה
סגור