פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
האם מישהו שמע על זה?
אחלה רעיון הלווי ולי הייתה את האפשרות הזאת כשהתחלתי ללמוד אתה יכול לפנות בשאלה אישית לסטודנטים שלומדים כבר במכללה
היי, שמי ורד ואני אחת מאותם סטודנטים שעונים על הכל... אני לומדת מנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות ואשמח לעזור ולייעץ לכל מי שירצה בכך... רק ללחוץ על הלינק ותוכלו להגיע אליי... שיהיה בהצלחה.
זו טעות גדולה ללמוד במכללה חשבונאות כולל המכללה למנהל. שכר הלימוד גבוה מאוד והמוניטין בחברות הגדולות במשק הוא של בוגר מכללה. בכל חברה תמיד יעדיפו מישהו שסיים אוניברסיטה ואם כבר תצליחו להתקבל לאיזה שהוא תפקיד בכיר של ניהול כספים/ביקורת פנים/מערכות מידע תמיד תהיו בעמדת נחיתות. יש פערים גדולים של אלפי שקלים בשכר ! חשב שיוצא ממשרד גדול יכול להרוויח אפילו 3000 ש"ח פחות. שווה לשפר ציונים ופסיכומטרי בשביל עתיד טוב יותר.
שי אחר | 22:05  03/07/09
שי, שלא לומד במכללה.
סגור