פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אליעד | 10:45  29/11/06
התואר הראשון שלי הוא בהנדסת מחשבים, ועבדתי בתחום 6 שנים בדרגות זוטרות. יש לי תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון-חשבונאות. אני מעוניין לעבוד בתעשיית ההון סיכון, וברור שלהתחיל מהתחתית, אבל נראה כי הם מגייסים למשרות אלו רק אנשים שלמדו תואר ראשון בכלכלה. האם תואר בראיית חשבון יירצה אותם? האם ניתן לעשות את ההתמחות בבית השקעות? בדקתי ויש לי 6 פטורים מבחינות מועצה, ככה שאני יכול לסיים אם בחינות הביינים ביוני ולהתחיל מיד אחרי זה את הסטז', אבל בידיעה שרואה חשבון אני לא רוצה להיות, האם זה ישרת אותי בכיוון אליו אני שואף?
רו"ח אפי לבקוביץ | 10:45  29/11/06
משאלתך ומהמידע שהעברת נראה כי נתוניך האקדמיים אמורים לספק בשלב זה כל חברה. אי לכך, נראה שהתעודה או התואר של רו"ח בשלב זה היא לא חיונית. אנו חושבים כמובן שהתואר של רו"ח הינו חשוב מאוד ותורם רבות לחיים, ובמידה ותרצה ללמוד אנו מברכים אותך על היוזמה. בהצלחה.
סגור