פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ירדן | 19:34  18/07/09
היי, ההודעה הזו מופנת לסטודנטים שהתחילו את לימודיהם הוא יודעים ממקור ראשון היכן מומלץ ללמוד חשבונאות. אישית הייתי רוצה ללמוד באוניברסיטת תל אביב, אבל משום מה הציוני התאמה שלהם כ"כ מוגזמים ונכון לעכשיו הציון התאמה שלי באזור 620 והתנאי קבלה שם הוא 641 יש האומרים שעם הפסיכומטרי 720+ לא תהיה בעיה להתקבל לתל אביב. מקום שני שאני חושב ללכת אליו הוא רופין שמעתי שהיחס האישי שם די טוב וזה גם קרוב לאזור מגוריי שיש בזה יתרון. מקום שלישי, אוניברסיטת בן גוריון בנגב ששם ההיתרון הוא חיי החברה, אבל השאלה היא מה רמת הלימוד שם, רמת המרצים . תודה רבה.
ירדן | 19:37  18/07/09
ובמיוחד שאת/ה רוצה ללמוד חשבונאות. לימודי חשבונאות במכללה למינהל הם לימודי בעלי שם מאוד מאוד טוב בשוק, וזה מאוד משפיע אחכ על בחירת מקום ההתמחות. אני אומר לך את זה מניסיון, שברגע שאת/ה בא/ה לבחור משרד להתמחות, למקום שבו למדת יש השפעה כה רבה שכמעט ולא נותנים לך צ'אנס אם למדת במקומות כמו נתניה או רופין, ובגלל זה וכמובן בגלל עוד סיבות, אני בחרתי ללמוד במכללה למינהל.
שירה | 15:33  20/07/09
מכללות בתחום החשבונאות, תלוי מה את רוצה ללמוד,אם קורס הנהלת חשבונות זה תחום העניין , מכללת משלב היא מומלצת , אני למדתי שם ונהניתי מהמרצים , היו אמפטים וטובים. עכשיו אם מדובר בראיית חשבון זה כבר סוגייה שונה.
ירדן | 10:11  21/07/09
איך המרצים של במכללה למינהל בכפר סבא/בית ברל? זה אותם מרצים כמו בשלוחה של ראשון?
ש | 18:55  21/07/09
יש רק מכללה למינהל אחת שנמצאת בראשון, המכללות האחרות שאת/ה מדבר/ת עליהן זה משהו אחר לגמרי ואין קשר ביניהם פשוט יש להן שם דומה.
yamyam | 10:57  21/07/09
היי ירדן, אני לקראת סוף השנה השנייה שלי בלימודי התואר בחשבונאות. אני לומדת באוניברסיטה הפתוחה. זה לא כמו פעם שסטודנטים היו לומדים לבד אלא עכשיו יש לך מרצים ושיעורים לכל דבר ודבר כמו בכל מוסד להשכלה גבוהה. וכמובן שהיחס האישי מעולה כיוון שהכיתות לא גדולות מידי ויש לך את הפריבילגיה לשאול שאלות בשיעור. בכל מקום תמצא מרצים טובים ופחות טובים החוכמה היא לשבת וללמוד לבד גם אם צריך ולא לחכות שהכל יוגש על כפית של זהב. סוד הקסם במקצוע הזה הוא התמדה וחרישה,לשבת וללמוד. שמעתי שברופין יש מרצים מעולים וברמה גבוהה מאוד. דרך האוניברסיטה הפתוחה על מנת להתקבל ללימודי התואר אתה צריך לעבור מכינה בלימודי הנהלת חשבונות ובתום המכינה יש לך מבחן פטור,אם תעבור אותו משמע התקבלת.
ירדן אדינגר | 11:36  21/07/09
שלום, בזה אני מסכים איתך, קודם כל השקעה כי בסופו של דבר אף אחד לא לומד בשבילך ובזה אין לי בעיה לשבת על התחת, אבל בכל זאת עדיף ללכת למקום שרמת המרצים היא ברמה גבוהה והיחס הוא גם כן ברמה גבוהה אלו חלק מהכלים שיגרמו לך לשבת ולרצות להצליח, ולכן אני שואל מה המקום האידיאלי ללמוד(למרות שיש יותר מ-1). נכון לעכשיו אני בצבא, לכן מכללה יהיה עדיף מבחינת הזמן והנוחות, אבל השאלה זה בקטע הלימודי. נכון לעכשיו אלו ההתלבטויות שלי - בן גוריון, רופין, המכללה למנהל.
סגור