פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מני אפרת | 11:05  25/07/09
האם שווה ללכת ללמוד ברופין חשבונאות וכלכלה ואיך אני ייחשב בעייני המעסיקים? איך רופין ביחס לאוניברסיטת חיפה?
אלון | 00:08  26/07/09
יש מקום להשוות בין אוניברסיטה למכללת שקר כלשהו? אל תהיה מצחיק.
רופין עולה על חיפה בכל הרמות בכל הקשור למחלקה של חשבונאות. ואם כל הכבוד יש במכללות אנשים לא פחות מוכשרים מאשר באוניברסיטאות, זה הכל עניין של פסיכומטרי, ופסיכומטרי לא משקף שום דבר בחיים. מוגש לי מי שסטודנטים מהאוניברסיטאות מדכאים אותם.
אבי | 16:09  27/07/09
רופין בהחלט עברה את אוניברסיטת חיפה באחוזי מעבר של בחינות מועצה ראו כתבה בכלכליסט
שזה לא חשוב אז צאו כבר מהסרט שלכם זה חשוב ומאד. אחוז הסטודנטים שמגיעים לביג 4 מהאוניברסיטאות גדול בהפרשים עצומים לעומת מכללות ובמיוחד מרופין שלא נראה לי בכלל יש להם סטאז'רים בביג 4. זה ידוע שבאוניברסיטה לומדיחם הטובים ביותר ובמכללות הפחות טובים מה לעשות ככה זה החיים וכולם יודעים את זה וגם המשרדים הגדולים. אחוזי המעבר לא משקפים מרופין בטח ניגשים 50 איש לבחינות. אין מה להשוות בין מכללה לאוניברסיטה ובטח שלא לרופין.
איציק | 17:41  30/07/09
ברופין ניגשו יותר אנשים מבאוניברסיטת חיפה וגם עברו יותר ואני שוב מפנה אותך לכתבה בכלכליסט " קל לראות חשבון " שם תראה את המספרים המדוייקים. בלי קשר זה גם הכל עניין של יחסי ציבור בפועל מלמדים בכל המקומות פחות או יותר באותה רמה ובחלק מהמקרים גם מדובר באותם מרצים שמלמדים בכמה מוסדות והמבחנים החיצוניים של מועצת רואי החשבון זהים לחלוטין אצל כולם ככה שלא משנה איפה למדת הרמה זהה לכולם ושוב זה הכל עניין של יחסי ציבור ,
אלון | 07:40  31/07/09
כוחו של מוסד נמדד בתפקידים שמשמשים בוגריו לאחר מכן איפה עובדים רו"ח שסיימו ברופין? במכולת של משה? עוברים יש בכל מקום השאלה איפה עובדים. אני לא נתקלתי ברופינים בשום מקום עבודה בכיר אם אתה מכיר כאלה תוכל לומר לאנשים כמה נפלא ללמוד ברופין. לעומת זאת בוגרי אוניברסיטאות הם בכל התפקידים הכי בכירים היום במשק כל שותפי הביג 4 הבכירים, ישבי ראש בנקים וכו כולם בוגרי אוניברסיטאות. לשקר אין רגליים גם המשק יודע איפה האנשים האיכותיים לומדים. מכללות זה לאנשים חלשים כאלו שלא למדו בבהיס שלא הצליחו בפסיכו ולומדים לימודים קלים בתנאים מקלים ואני יודע על שכונת הפקטורים שהולכת במכללות הפרטיות מחברים.
איציק | 12:16  31/07/09
המבחנים החיצוניים זהים אצל כולם וזה מה שאמור לקבוע גם בן אדם שלא למד באף מוסד לימודים וניגש חיצונית לכל הבחינות ועובר אותן הוא יהיה רואה חשבון לא פחות טוב מכל אחד אחר . ומוסד שרמת הלימודים בו נמוכה אז הסטודנטים שלו לא יצליחו לעבור את המבחנים החיצוניים ולא יהיו רואי חשבון פשוט מאוד
רו"ח צעיר | 12:30  31/07/09
כולכם מדברים על להגיע לביג 4 כאילו זה מקום העבודה הטוב בעולם . בתור אחד שעבד באחד ממשרדי הביג 4 אז תדעו שלעבוד שם זה ממש לא תענוג גדול בתקופות של דוחות שנמשכות כמה חודשים אתם תגיעו למשרד כל יום ב 8 בבוקר ותצאו ממנו ב 12 בלילה במקרה הטוב בשאר הימים גם תטחנו עבודה לעומת זאת במשרד קטן או בינוני זה ממש לא ככה העבודה הרבה יותר רגועה השעות הרבה יותר נורמליות ויש זמן לעצמך ולמשפחה אז במקום להתלהב מהביג 4 תדעו שיש מקומות הרבה יותר שווים לשאוף אליהם
סמי עופר | 10:07  01/08/09
ביג 4 מתאים לאנשים השואפים להגיע רחוק מאד וליצור קשרים במקומות הנכונים והביג 4 פותח את הדלתות לקשרים כאלו מכיוון שהם מטפלים בדגים הכי שמנים. מי שמחשב רוגע ונוחות משרד קטן תפור עליו. עבודה מ8 עד 6 שכל העבודה כמעט מגיעה למשרד.
או שזה אופנתי? איך הלימודים? ויותר חשוב איך העבודה? בעיקר בהמשך אחרי שכבר הופכים למשופשפים?- מענניינת? אילו תפקידים נחשבים מעניינים? ומה לגבי שכר? ממש הכי גבוה במשק?
מני | 17:43  31/07/09
אתה מדבר שעשית סטאז' בביג 4 או שעבדת שם לאחר הסטאז'? כי שמעתי שאומרים שמי שעושה סטאז' במשרד קטן או בינוני אין לו עתיד גדול ויזכה לשכר נמוך בהרבה מאלו שיעשו סטאז' בגדולים. שאלה נוספת...שבאים אלייך בסוף השנה הראשונה ורוצים לחתים אותך על חוזה מהחברות אז הם מחתימים אותך לסטאז' או לעבודה שאחרי הסטאז'?
סמי עופר | 10:05  01/08/09
אם תהיה טוב בסטאז תקבל גם עבודה
אביתר | 10:48  01/08/09
בתור בוגר רופין אני עובד כרגע בקוסט ומרוויח מצויין. מבחינת עובדים בקוסט יש יותר מרופין מאשר אוניברסיטת חיפה כך שכל מה שאתה אומר זה שטויות ותפסיק לנסות לפרסם את המכללה למנהל ולהוריד את רופין, אין לך מושג במאומה.
אביתר | 10:49  01/08/09
שלא תהיינה אי הבנות
אלון | 14:10  01/08/09
עלאק בקוסט הם בכלל לא יודעים מה זה רופין, על מי אתה מנסה לעבוד?
את ההיפראקטיביות שלך תשאיר בבית ואל תביא אותה לפורום. אין לך מושג בכלום. כל מה שאתה מדבר מצוץ מהאצבע ושיקרי.
הטובים ביותר עובדים במקומות הטובים ביותר. לא כל רו"ח הוא אותה רמה ממש לא. ומה לעשות יש סבירות של 99 אחוז שבוגר אוניברסיטה יהיה רו"ח יותר טוב מכל בוגר רופין. עובדה הרו"ח במקומות הטובים ביותר הם כמעט כולם מאוניברסיטאות, שוב זה לא יד המקרה, זה תופעה. אתה רוצה לשקר לעצמך תשקר אם זה מה שגורם לך להרגיש טוב. רק אל תטעה אנשים ותגיד להם מכללת שקר כלשהו עדיף על אוניברסיטה. הדירוג המוסדות הוא ליגה 1: תא והעברית ליגה 2: בר אילן ובן גוריון ליגה3: חיפה ליגה 4: המכללה למינהל קריית אונו בינתחומי ליגה 5: מכללות שקר כלשהו זה בעיקר החלוקה גם בהצלחת הבוגרים והגעה לתפקידים הנחשבים ולמשכורות הטובות ולא רואי חשבון במכולת של משה עם 7000 שח משכורת.
רופין אולי מקום נחמד אבל אוניברסיטה זה אוניברסיטה.
איציק | 17:26  01/08/09
אולי אין מה להשוות, אבל מה שבטוח שמהאלון הזה לא ייצא כלום, כי רואים שהוא אפס חסר שכל!
אביתר | 08:46  02/08/09
יעל | 23:18  06/08/09
ההית ממליץ על לימודים אלו מבחינת עניין בעבודה?? שמעתי שהעבודה לא משהו... שהלימודים גם לא... מצד שני יש כאלו שאומרים ההפך... האם כדאי ללמוד או עדיף כלכלה + MBA. רו,ח אחד אמר שזה משעמם שמרבית מרו"ח עוברים לתחומים אחרים כלכליים ושכלכלן ירוויח כמו רו"ח מה דעתך?
רוני | 08:33  27/08/09
מי שהתמחה בביג 4 יש לו יתרון במציאת עבודה בחו"ל. קיבלתי הצעה של 12000$ שכר + השתתפות במגורים ותנאים מסביב מעולים. בארץ איפה ישלמו כזה שכר?!??!
ומה תגיד על מסלול הסבה לאקדמאיים באת"א? אפשר לבוא ממכלה עם תואר ראשון ולהמשיך שם את תוכנית ההסבה.... וכנ"ל בבר אילן. אז תפסיק לקשקש...
סגור