פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אופיר | 13:45  25/07/09
שלום לכולם.. אני מעוניין ללמוד ראיית חשבון..ראיתי שיש שני מסלולים זה: תואר במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות או תואר בחשבונאות. מה ההבדל ביניהם? מה עדיף? שאלה שנייה: ממוצע הבגרויות שלי לא משהו ואני מעדיף לחסוך לעצמי את הפסיכומטרי לכן אני חושב ללמוד במכללת רמת גן או במרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה..מה עדיף מביניהם? או שניהם לא משהו והתואר לא שווה כל כך הרבה שם? (יוקרה וכו'..)
אלון | 00:06  26/07/09
עדיף את התואר במנהל עסקים התמחות בחשבונאות כי זה גם מנהל עסקים וגם חשבונאות. השני הוא רק חשבונאות. לגבי מכללות רק מכללה למינהל קריית אונו או הבינתחומי אם אתה מחפש מכללות שהביג 4 מסתכלים עליהם בכלל. כל השאר ממש לא מומלץ. לדעתי שווה להשקיע ולנסות להתקבל לאוניברסיטה כי תאמין לי לימודי החשבונאות הרבה יותר קשים מפסיכומטרי.
יש רק מקום אחד בארץ בעל שם נחשב ביותר בשוק, והוא המכללה למינהל. המכללה למינהל ידועה בחוג לחשבונאות שלה, וזו הסיבה שאני הלכתי ללמוד שם, כי זה מה שמעניין אותי, מה שיהיה אחרי התואר.. מבחינת- איפה אני אעשה את הסטאז' וכולי. אני גם ממש מרוצה מהלימודים עצמם, למרות שאין ספק שהלימודים קשים, אבל אני לומד ומשקיע ובשביל הקריירה העתידית שלי, וזה היה השיקול היחידי שלי, בגלל זה לא בדקתי מכללות נוספות.
אופיר | 21:29  26/07/09
סגור