פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דיקלה | 14:23  27/07/09
שלום לכם, חבר שלי מעוניין להתחיל ללמוד, הוא לא יודע בדיוק אבל מה, הוא ביקש שאבדוק לו איזה תחום הכי הולך היום? שבטוח אחרי זה יהיה לו שימוש בתואר ושהתואר יתפוס טוב כמו שאומרים, מעניין אותו: מנהל עסקים, שיווק, תעשיה וניהול, כלכלה ובנקאות. אשמח לשמוע אם יש עוד תחומים וכמובן איזה תחום מביניהם הולך הכי חזק והכי רצוי ללמוד? תודה.
חשוב לזכור מה שהולך היום יכול להיות פחות רלוונטי בעוד שנה או שנתיים אני הייתי ממליץ לחבר שלך להגיע לפגישות ייעוץ ולהחליט בעצמו, מה הכי יתאים לו ושוב הכי חשוב זה ללמוד משהו שיתאים לו ושהוא יאהב. לדעתי רק אדם שעושה משהו שהוא אוהב יצליח ויגיע רחוק בתחום שהוא לומד בו. מה שאני כן יכולה להמליץ לו לעשות זה לקבוע פגישת יעוץ ושם כבר יעזרו לו בהכוונה אני סטודנטית במסלול האקדמי של המכללה למנהל ולכן אני גם ממליצה לו ללכת ולבדוק את האופציות שלו שם. באופן ככלי אני מאוד מרוצה ויכולה להמליץ בבטחון על הלימודים שם.
סגור