פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
צריך את עזרתכם.. את מה כדאי לשלב עם חשבונאות לדעתם, גם מבחינת מה יותר מעניין ומה יותר מועיל... ברור שכלכלה יותר קל ממשפטים(הרבה דברים גם חופפים בשילוב עם חשבונאות) יש עוד אוניברסיטאות שאפשר לשלב משפטים-חשבונאות חוץ מת"א?(
סמי עופר | 10:04  01/08/09
הפוך גוטה הפוך. משפטים רק משננים ספרים. בכלכלה יש דבר כזה שנקרא מוח שצריך להפעילו. כלכלה קשה בעשרות מונים מלימודי משפטים. עדיף לשלב כלכלה עם חשבונאות מצד שני האם יש לך את היכולת לעמוד ב-2 מקצועות קשים אלו? כי מהחדר אתה לא הולך לצאת ב4 השנים הקרובות.
cccccccvvvddd | 17:20  01/08/09
כל דבר שאיכשהו קשור למתמטיקה(וכלכלה קשור קצת למתמטיקה) הוא ממש קל לי, בקטע המתמטי אני יסתדר, לעומת זה משפטים זה שינון ומלא חומר עיוני לעומת כלכלה שהוא הרבה יותר קשה לדעתי, אם בתיכון במקצועות כמו ספרות, היסטוריה וכד' לא הצלחתי אז אחת כמה וכמה משפטים. כלכלה חשבונאות-קשה אני יודע..אבל לדעתי משפטים-חשבונאות קשה עוד יותר.(זה בכלל להיות בהסגר) לא חושב סמי?
סגור