פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שני | 16:41  18/08/09
שלום רציתי לדעת מהם המועדים שבהם ניתן להירשם ללימודי ראיית חשבון? האם חוץ מבתחילת שנה יש עוד מועד שניתן להירשם בו באמצע שנה? או אפילו לקראת סוף?
שלום הנני בוגר תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ממכללה במידה ואשלים את התוכנית לחשבונאות לבוגרי תואר בבר אילן האם לבוגרי אונברסיטה תהיה עדיפות מסוימת למרות שאת לימודי החשבונאות אלמד בבר אילן ?
אני יודעת | 13:50  07/09/09
שיעדיפו בוגר התוכנית שלמד קודם תואר באוני' על בוגר מכללה. שנית, משנה איזו מכללה. כי יש מכללות שתגיד מה שתגיד אבל המבחנים לא כאלו קשים המטרה להעביר ,ויש מכללות אחרות... אז זה משנה מוניטין המכללה שבה למדת..מה שמשקף את ההצטיינות שלך בלימודים. לא באה להקניט, אבל למשרדים גדולים ובינונים יש תחרות ולכן הדרך לסנ זה עפ"י ציונים , מוסד לימודים, תפקיד בצבא וכו'....
סגור