פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אנה | 23:59  07/03/07
יש לי שאלה, אני כרגע בשנה השניה ללימודי מנהע"ס בהתמחות חשבונאות במסלול האקדמי המכללה למנהל. אני מאוד חוששת כיצד אצליח להתמודד עם הלחץ של לימודי שנת ההשלמה ובמקביל לעבוד בסטאז'? האם חייבים לעשות את הסטאז' במקביל ללימודי שנת ההשלמה או שאולי קיימת אפשרות ללמוד שנת ההשלמה לעשות מבחנים ורק אח"כ לצאת לשוק העבודה. אודה לך מאוד אם תתייחס לשאלתי. בתודה מראש, סטודנטית מודאגת
יש גם יותר זמן לעבוד (סטאז)
אורן | 17:57  13/03/07
איך הלימודים? האם זה אכן תחום אפרורי? איזה כישורים צריך בשביל זה? האם את מרוצה מהלימודים?
אנה | 08:23  14/03/07
בגדול כן, אני מרוצה מהלימודים, במסלול האקדמי המכללה למינהל הרמה היא מאוד גבוה. תראה בכל מקצוע יש תחומים אפרורים שלו. כן , כך גם בחשבונאות אבל מזל שניתן לבחור לאן ללכת בין אם זה ביקורת שזה קלאסי, לבין התמחות במיסים וכו'. תראה, לי כרגע די קשה בלימודים אבל כמו שאומרים "אין דבר העומד בפני הרצון". אף אחד לא אמר שהחיים קלים ובסוף נעבור גם את התואר הזה למרות כל קשייו. לגבי כישורים, לפי דעתי מאוד היה עוזר לי (מה שלא עשיתי) זה בגרות 5 יח" במתמטיקה (לי היה 4 יח') בגרות 5 יח' א. נותנת לך פטור מקורס מסויים במכללה. ב. מה שהכי חשוב לדעתי , שזה פותח את הראש לחשיבה שונה ולי אישית היה הרבה יותר קל להבין את חלק מהחומר אם הייתי עושה בגרות 5 יח'. עוד כישורים שהייתי אומרת שצריך זה התמדה , להיות מוכנים לשבת הרבה הרבה שעות על הלימודים. כי זה כבר ממש לא תיכון והרמה והדרישות אחרות לגמרי. אורן , אני לא יודעת אם אתה מתכוון להתחיל ללמוד את התחום או שכבר התחלת אבל בכל זאת אמנם המכללה למנהל יקרה אבל השם שלה הולך לפניה וזה שווה כל שקל. זהו, מקווה שעזרתי. אנה.
רו"ח אפי לבקוביץ | 11:51  15/03/07
לגבי סטאז'- עניין הסטאז' והלימודים הוא נושא מאד אינדיבידואלי, יש כאלו שהלחץ לא משפיע עליהם והם מסוגלים להתמודד עם שתי המטלות (יש לקחת בחשבון שלעיתים יש פגיעה באחד מהתחומים בצורה כזו או אחרת). יש אחרים שהלחץ מקשה עליהם ולכן ההמלצה היא לסיים קודם את הלימודים ורק אחרי כן את הסטאז', שכן חשוב שהלימודים יהיו כמקשה אחת בגלל העדכונים שעובר המקצוע מדי שנה וכושר הלימוד שהוא בשיאו. חשוב לציין שבחינות רו"ח הן לא כמו אצל עו"ד אין מבחן על פרקטיקה ולכן לא מומלץ לנתק את הלימודים.
סגור