פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ג'יי | 16:48  07/09/09
אני מחיל ללמוד כלכלה חשבונאות בבר אילו בשנה הקרובה. נשאר עוד חודש ושבוע עד פתיחת הלימודים. שאלתי היא האם לדעתכם כדאי לי להתחיל ללמוד עכשיו? ואם כן- מה? השנה הראשונה היא רובה ככולה כלכלה - אילו נושאים כדאי לעבור עליהם כבר כעת? ראוי לציין שיש לי זמן פנוי. תודה מראש
קסלמני | 19:22  17/09/09
לעניות דעתי - תנוח. תנוח ואח"כ תנוח עוד קצת. מחכים לך 4 שנים קשות ובכל מה שקשור לחשבונאות - מאד משעממות. תנצל את הזמן כדי להיות בטוח שאתה מבין מה זה חשבונאות לפני שאתה נכנס להרפתקה הזו.
ק | 00:20  19/09/09
איך מתייחסים לבוגרי בר אילן??? הן מבחינת ביג 4 והן מבחינת מעסיקים בחוץ? כלומר יש הרבה סטאזרים בביג 4 או שעושים טובה ומגייסים אחד? שאלה נוספת,זה כל כך חשוב שהמרצים שלך יהיו ממשרדים ולא מאקדמיה? והכוונה שהם אלו שמכניסים אתכם למשרד= קשרים??? היית באמת ממליץ על הסבה לרו"ח? יש תוכנית בבר אילן שנתיים הכוללת שנת השלמה... כתבת שהלימודים משעממים ואיך העבודה( לא בסטאז,) האם הם נראים מאושרים או תקועים עם המקצוע... מעניין אותי פיננסי.. אך אולי כדאי כלכלה אם אפול על משרד קטן.. אז זה נכון שהם קמצנים אם לא אהפוך לשותף??
סגור