פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אבי | 09:04  30/11/09
שלום! יש לי כמה שאלות בסיסיות אשמח אם תוכלו לענות לי: 1) מכון לנדר והמכללה למנהל שתיהם נותנים תואר במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות לקראת ראיית חשבון. יחד עם זאת בלנדר לפי מה שבררתי המסלול שם הוא 4 שנים. שנה רביעית זאת שנת השלמה באוניברסיטה לקראת מבחני הלשכה. מה מיוחד בשנת ההשלמה הזאת? למה במכללה למנהל אין אותה והמסלול הוא 3 שנים האין זה נותן יתרון? שנת השלמה אוניברסיטאית. 2) מה אפשר להתחיל סטאז'? האם קודם נבחנים במועצה ואז עושים את הסטאז' או לא? 3) שאלה קצת פחות קשורה האם כדאי להתמקצע בהנהלת חשבונות לפני שניגשים למקצוע הזה או יש גם רואי חשבון שלא מתעסקים אם התחום של הנהלת חשבונות ממש? מקווה שהשאלות לא כבדות מדי. אשמח לקבל תשובות.
קוקי | 00:18  05/12/09
1.השנה הרביעית היא בעצם שנה שבה לומדים למבחני המועצה. יש אותה גם במכללה למינהל לא יודעת למה חשבת שלא.. 2.את הסטאז' ניתן להתחיל בסיום התואר במקביל לשנת ההשלמה. 3.אין צורך להתמקצע בהנהלת חשבונות לפני, אתה לומד את כל מה שאתה צריך במהלך התואר.
סגור