פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
האם לרו"ח טרי לאחר סטאז' שמחליט להיות עצמאי יש סיכוי טוב להרוויח טוב ולהצליח?
קלוש | 16:48  11/12/09
כי כדי לפתוח משרד מומלץ שלפחות יהיו לך לקוחות ושאתה מתמצא בשוק קשה מאד לצבור לקוחות לרו"ח ללא ניסיון וידע (בטח למי שעשה סטאז במשרדים הגדולים). בסטאז אתה לא מקבל יותר מידי ידע לכן קשה לי להאמין שתצליחי בדבר כזה. לדעתי צריך לפחות 5 שנים לאחר הסטאז על מנת להתחיל להתמקצע כמו שצריך, בזמן הזה גם תראי סוגיות שספק אם תראי ססטאז'.
דני | 09:56  12/12/09
אני מכיר כאלה שפתחו משרד אחרי הסטאג. זה מאד תלוי באופי של הבנאדם ובעבודת הכנה מסודרת' נכון שצריך בסיס לקוחות ולכן הם עבדו על זה גם בזמן הלימודים וגם בזמן הסטאג' ובנו את הבסיס, ומייד כשסיימו סטאג' וקיבלו רשיון פתחו משרד. הם עובדים בשת"פ עם משרדים גדולים יותר ומקבלים מהם הפניות של לקוחות קטנים, ועושים קבלנות משנה עבור אותם משרדים וככה הם גם מתפרנסים וגם בונים מוניטין.
סגור