פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יוסף | 00:33  29/12/09
לילה טוב, יש לי כמה שאלות, אולי תוכלו לעזור לי, אפילו אשמח אם אנשי מקצוע יקדישו מעט.. אז ככה.. אני רוצה ללמוד לראיית חשבון, אני בן 24 חבל לי על הזמן, ישנה מכללה יחסית חדשה שהתפרסמה מאוד חזק לאחרונה האם מישהו שמע? מכיר? ממליץ? "המרכז ללימודים אקדמיים" עושה רושם שיש שמה סגל מרצים מהחזקים בשוק, אפילו יותר מהאניברסיטאות המוכרות, מה גם שנותני חסות למכללה זו חברת רואי חשבון מס' 1 בארץ "קוסט פורר? עד כאן הייתה השאלה בנושא זה.. דבר נוסף שרציתי להעלות ולשאול באיזה שלב של התואר ניתן "להגיש מועמדות" להתמחות מהן התנאי קבלה להתמחות בחברות הגדולות במשק (קסלמן, קוסט פורר, זיו האפט) ובכלל מהו הממוצע שנחשב לטוב בשביל להתקבל אני יודע שהעליתי פה מספר רב של שאלות, אודה להתייחסותכם, לילה טוב לכולם ג'וסף
לך לקריה האקדמית אונו, ואל תקח סיכונים.... זה התואר שלך, זה לא ביקור במסעדה.
תום | 15:40  18/01/10
כדאי לשקול את מקום הלימודים מאוד ברצינות לפני שנרשמים, אח"כ זה קצת יותר מסובך לשנות. אתה בוודאי מכיר את החוג לחשבונאות של הקריה האקדמית אונו, מצטרפת לקודמי בהמלצה עליו. תשקיע בעצמך את המקום לימודים הזה ואל תלך למסוד שקר כלשהו.
למכללות שצריך להיזהר מהם. מכללה חדשה יחסית בלי שום קשר לשוק העבודה ועם מוניטין של דוכן פלאפל בתחנה המרכזית. מה שבוודאות יקשה על הקבלה לסטאז ההמלצה שלי היא תבדוק טוב טוב ובעצמך איפה אתה הולך ללמוד. לך למקומות שאתה מתעניין בהם ותמשיך לחפש מידע לגבי המוסד שאתה הולך ללמוד בו.
סגור