פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עידן | 12:32  18/03/07
שלום אפי שאלתי היא מה יותר כדאי לעשות סטאז במשרד גדול או במשרד קטן? והאם לציונים באמת יש השפעה רבה על קבלתי לעבודה כסטאזר האם זה באמת מלמד על משהוא ? מכיוון שיש אנשים דלא כל כך מצליחים במבחנים מסיבות כלשהן.
רו"ח אפי לבקוביץ | 15:45  19/03/07
סטאז' במשרד גדול שונה מסטאז' במשרד קטן. סטאז' במשרד גדול מאופיין בעבודת ביקורת אשר הינה, בהרבה מקרים, יותר נקודתית ואילו במשרד קטן הביקורת בד"כ כוללת את כלל סעיפי הדו"ח הכספי. כמו כן, העבודה במשרד גדול כוללת, בד"כ, ביקורת בהתאם לכללי הביקורת והתקנים החדשים ביותר, ואילו במשרד קטן, בהתאם לכללי הביקורת אשר נהוגים לגבי חברות פרטיות קטנות הקיימות מזה שנים רבות. ישנם עוד הבדלים רבים בין משרדים גדולים וקטנים, וכדאי ומן הראוי להתייעץ בנושא זה עם חברים שכבר עובדים הן במשרדים גדולים והן במשרדים קטנים. לגבי משמעות הציונים - בד"כ הציון הינו אחד המבחנים העיקריים לזימון לראיון עבודה, ולאחר מכן, כמובן מתקיימים מבחנים נוספים. עם זאת, ישנם משרדים אשר מתייחסים לציון רק כמדד אחד מתוך מגוון של מדדים. בהצלחה.
סגור